Gezocht christelijke reisgenoot man/vrouw +/- 35 jr Italie jul/aug 2011

Hallo allemaal,
mijn naam is sonja, 34 jaar, single-mom, en ik ga dit jaar naar het heerlijke italie! Ik reis met mijn favoriete organisatie ‘riksha travel’. Zij bieden unieke vakanties aan die semi-georganiseerd zijn, dus; deels vrij om te gaan/staan waar je wilt, deels georganiseerd. (zo liggen je slaapplaatsen bijvoorbeeld vast, hoef je niet te zoeken :wink: )
Het werkt zo: ze bieden bouwstenen aan (korte trips, meestal 3 dagen/2 nachten), jij kiest dan de bouwstenen uit die je wilt gaan doen, zij plakken ze aan elkaar, regelen je vliegticket, slaapplaats enkele must-see uitjes, dit verwerken ze in een reisplan, en dat plan wordt je aangeboden.
Ik vind het heerlijk, want ik wil niet graag volledig alleen en op de bonnefooi, maar ik wil ook niet volledig vast-georganiseerd zijn, of met een vaste groep mee. Dit is de ideale combi.
Het enige nadeel is zoals zo vaak als alleen-reiziger: de slaapplaatsen zijn gebaseerd op 2 personen, dus als je alléén gaat en dus in je eentje 2 slaapplaatsen bezet, betaal je voor anderhalf persoon.
Uit praktische overwegingen ben ik dus op zoek naar een reismaatje.
Het is niet de bedoeling continu op elkaars lip te zitten of volledig samen op vakantie te gaan, maar het mag natuurlijk wel, als het zou klikken.
Ik ga ongeveer 2 weken die vallen in de laatste week van juli en de eerste 2 van augustus. Ligt nog niet vast dus daarbinnen kan geschoven worden.
Heb je interresse? Neem dan contact met me op.

Doeii!
groetjes
sonja