Gezocht: Bedrijf voor de aanschaf van camper met buy back garantie

Ik ben al 2,5 jaar aan het plannen/onderzoeken voor mijn 9 maanden durende reis naar Australië, maar er is één ding wat toch een heikel punt blijft; het vervoer.
Nu heb ik al wel besloten dat ik een Hi-top wil kopen, zodat ik goedkoper uit ben dan huren en ik geen last heb van beperkingen vanuit de verhuurder, zodat ik bijvoorbeeld zonder problemen over gravelwegen kan rijden. Ik start en eindig de reis in Sydney, omdat ik daar schijnbaar de meeste keus in bedrijven heb. De vraag is alleen, met wie zal ik eens in zee gaan? Ik wil namelijk graag eentje met buy back garantie kopen, gezien ik maar een berperkte tijd bij mijn baas vrij mag nemen.

-Totally campers word her en der aanbevolen, maar die zijn met $21500 ruim boven mijn budget van €10000.
-autobarn is uiteraard een grote speler, die volgens de website in mijn budget range zouden moeten zitten, maar daar hoor ik veel negatieve geluiden over
-travelwheels lees ik alleen maar slechte dingen over, dus dat zal hem sowieso niet worden

Wie heeft er ervaring met het kopen van voertuigen via bovenstaande bedrijven, of heeft er een andere betaalbare, goede optie?