Gezocht: barkeeper met zangtalenten

Hallo,

We zijn op zoek naar iemand die komende zomer in een feestcafé in Albufeira wil werken als barkeeper, maar ook als zanger!!! Lijkt 't je leuk en kun je een aardig deuntje meezingen met de bekende feestnummers laat dan maar een bericht achter.

Groeten, Rob.

Beste Rob,

ik zou het wel interesant vinden om wat meer te weten te komen over deze baan. Ik ben zelf singer song writer en kan behoorlijk zingen., verder heb ik al 5 jaar horeca ervaring en speel ik een beetje gitaar. Als je interesse hebt kun je me dan wat verdere info mailen? alvast bedankt!

Met vriendelijke groet

Egid van Houtem

8)Hi there!In reply to your e-mail about a singing bar-keeper!..I am a 29 year old English woman with more than 10 years experience in the service industry. My last position was as assistant manager of a busy inner-city Irish pub in Arnhem. Holland is too cold for me now and I’m looking for work in Spain. Although I haven’t sang a lot recently, I have spent the last 15 years playing and singing in bands. If you think I may be what you’re looking for, please E-mail me as soon as possible. I want to be working in the sun by April or May!!
Look foreward to hearing from you!
By the way, I am a fluent Dutch speaker and fairly confident in Spanish, French and Italian.
Cheers, Hannah.xxx

he rob,

hier ben ik weer nog niks van je gehoord,

wel jammer

nou meschien later dan

Mazzel