barkeeper/zanger gezocht

Hallo,
We zijn op zoek naar een barkeeper voor een feestcafe in Albufeira, die tevens ook nog een aardig deuntje kan zingen en meezingen met bekende feestnummers! Lijkt je dit wat laat dan ff een berichtje achter!

Groeten, Rob.

hey rob, mail me maar !!!

Hallo!
mag het ook een barkeepster zijn?
Ik heb redelijk wat ervaring in de horeca en zing niet al te vals!
ben trouwens 22 jaar oud en wil graag in portgugal gaan wonen. Is het alleen voor het hoogseizoen of?

Hallo Rob,

Albufeira lijkt me een mooi plaatsje om te werken en ook om me portugees weer te gebruiken. Ik spreek vloeiend portugees, al 6 jaar, en houd ook erg veel van zingen. Ook spreek ik vloeiend engels en een beetje spaans en frans. Ik lees dat u een barkeeper nodig heeft, is een barkeepster ook mogelijk? Ik ben misschien niet erg ervaren in de horeca maar dat kan ik toch leren. Ik ben erg sociaal en open met mensen en houd van een gezellige atmosfeer.

Bedankt!

Amanda

Hoi!!
Het lijkt mij erg leuk om in portugal te werken,
en heb erg veel ervaring in de horeca, het zingen gaat mij oko echt niet slecht af, en feestnummers zijn voor mij al helemaal geen probleem!
Ik ben 19 jaren jong en ben een spontane meid.
Ik hoop dat je even reageerd,of even een e-mail stuurd, dan kan ik evt ook wat foto’s naar je sturen!

Groetjes Froukje

Hoi Ik ben al 7 jaar werkzaam en de horeca waarvan 2 en een half jaar achter de bar. Ik kan geen enkel woord portugees…haha…Maar ik kan wel engels. En meezingen met echte blerliedjes wil ik ook wel…Interesse/of niet??? mail me zoizo maar dan weet ik waar ik op wacht. Gr niko

Dag Rob,

Ik ben Dennis, ik ben al jaren actief barkeeper en zing veel mee met feest muziek, als barkeeper ben ik een kanjer als zanger zegt men dat ik aardig kan zingen wil je meer weten mail me dan maar

mvg Dennis :smiley:

Heej Rob,
dit lijkt me echt heel gaaf om te doen! ik ben 19 werk nu ongeveer 4 jaar in de horeca als serveerster/barkeepster en zingen is mijn grote hobby. dit lijkt dus echt iets voor mij. ik hoop snel iets te horen,
groetjes
Anne-Marijn

Hallo,

dit spreekt mij erg aan omdat het me super lijkt om achter de bar te staan en dan ook nog is mezelf te zijn. Aangezien ikzelf ook veel zing als ik onder de douche sta uitga en achter de computer zit bijvoorbeeld. Ik hoop op een reactie

Mvg Stefan Wiersema

stefanenfrank@hotmail.com

Hoi Rob,
Dat lijkt mij heel erg leuk! EN ik denk dat ik ook nog wel een aardig deuntje kan zingen! Zeg maar voor wanneer je iemand nodig hebt! Ik hoop snel van je te horen!
Groeten Roos

Jah heleboel mensen reageren maar hij reageert niet…Rob laat dan even wat van je horen!

Rob,

Ik zal niet direkt reageren op jouw aanbod.
Ik ben een meisje van 22 jaar en geen bar ervaring.
Maar…ik heb ervaring in de bediening.
Ik heb 2 jaar op Aruba gewerkt en heb een ticket gekocht naar Albufeira in April.
Misschien weet jij collega’s,- restaurants- dat bediening zoekt voor het komende seizoen.
Ik kom sowieso op de bonne voi.
Misschien heb je nog wat tips voor me!
Alvast bedankt en succes!

Groetjes , Tina

Rob,

Ik zal niet direkt reageren op jouw aanbod.
Ik ben een meisje van 22 jaar en geen bar ervaring.
Maar…ik heb ervaring in de bediening.
Ik heb 2 jaar op Aruba gewerkt en heb een ticket gekocht naar Albufeira in April.
Misschien weet jij collega’s,- restaurants- dat bediening zoekt voor het komende seizoen.
Ik kom sowieso op de bonne voi.
Misschien heb je nog wat tips voor me!
Alvast bedankt en succes!

Groetjes , Tina