Hoi,
Binnenkort start ik een tweede zaak in Albufeira Old Town. Het wordt een type Lunchroom met belegde broodjes, baquettes en smoothies. Omdat het voornamelijk op de nederlandse markt gericht zal zijn ben ik op zoek naar nederlandse meiden die een tijdje in Albufeira willen werken.
Om een idee te krijgen wie ik ben, kun je op de site van mijn andere bar kijken…http://www.merlinsbar.com
Reacties kun je sturen naar [EMAIL=“angelina@merlinsbar.com”]angelina@merlinsbar.com
Beste Angelina,
Dit jaar kom ik helaas nog niet naar Albufeira, maar volgend jaar ga ik samen met mijn tweelingzusje voor een minimale periode van 6 maanden naar Albufeira. Wij zoeken uiteraard werk voor die periode en naar verwachting zullen we ergens rond februari of maart naar Albufeira komen.
We spreken beide vloeiend engels en enigzins duits en we zijn momenteel bezig om ook de portugese taal een beetje onder de knie te krijgen…
In Juli ben ik voor 10 dagen in Albufeira, zouden we dan wellicht even bij je langs kunnen komen om ons even voor te stellen en eventueel te overleggen of er nog plaats is voor volgend jaar?
Ik hoop op een reactie van je.
Mijn emailadres is: [EMAIL=“sharon_pronk@hotmail.com”]sharon_pronk@hotmail.com
Groetjes,
Sharon en Sandy
hallo,
ik vroeg me af of je ook voor dit jaar nog meiden zoekt?
groetjes, Marlon
en misschien wel een jongen?:zon02:
Hoi,
ben je nog steeds op zoek naar personeel in de zomermaanden? Juli en augustus? Ik ben namelijk op zoek naar een baantje in de horeca. Het lijkt me erg leuk om in albufeira te werken.
Groetjes marleene
Hey,
Zoek je nog altijd serveesters? Ik ben al heel veel in Portugal geweest, ik spreek wat Portugees(nog niet vloeiend maar ik werk hier aan) ook spreek ik goed Engels en wat Frans en Spaans! Ikzelf ben Belgische en het is altijd al mijn droom geweest om in Portugal te kunnen werken,hierbij hoop ik ook dat het erg is dat ik niet Nederlands ben. Is dit werk tijdelijk zoja voor hoelang juist ? Ik zou echt graag de kans krijgen om nieuwe ervaringen op te doen en veel bij te leren en om enkele maanden of zelfs (later) vast in Portugal te kunnen verblijven, als je meer wilt weten over mij mag je me gerust mailen:
claudiake1@hotmail.com
Vriendelijke groetjes,
Claudia
Hoihoi,
Ik heb afgelopen jaar lang getwijfeld om in het buitenland te werken, zelfs nog overal gesolliciteerd! Toen ben ik toch tot de beslissing te komen nog een jaar met vriendinnen op vakantie te gaan en het volgend jaar te doen!
Ik ga in juli tien dagen naar albufeira.
Nu lijkt het me toch nog wel leuk om voor een paar maanden in albufeira te werken. Zoeken jullie nog mensen?
Met vriendelijke groet,
Gloria Michiels
Beste Angelina,
Ik ben erg benieuwd of je nog serveersters zoekt voor dit jaar, of anders volgend jaar. Ik kom nu namelijk al een aantal jaar in Albufeira en heb er altijd heerlijke vakanties gehad, daarom lijkt het mij erg leuk om hier een baan te hebben.
Old Town trekt mij ook erg aan, omdat de sfeer er altijd hartstikke gezellig is.
Je kunt me natuurlijk alles vragen, mijn email adres is: manuela_h10@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Manuela Henderson