Ik ben 17 jaar en ben me er van bewust dat bar-werk nog niet voor mij is weggelegd (misschien volgend jaar?), maar bediening in restaurants of andere horecagelegenheden in Albufeira deze zomer lijkt me wel wat!
Ik heb 2 jaar ervaring in bediening/bar-medewerking en ben wel uitgekeken op Nederland. Ik ben net een week terug uit Portugal en het is me zo bevallen dat ik er heel graag naar terug wil, het liefst nog deze zomer! Nog een week op vakantie daar gaat sowieso gebeuren, maar als ik er voor deze zomer een baan kan krijgen is het helemaal ideaal!
Ik hoop op spoedige, positieve reacties of tips!
Hoi!
Ik heb precies hetzelfde, alleen heb ik voor deze zomervakantie al werk. Ik wil wel heeel graag volgend jaar in Albufeira vakantiewerk doen.
Wanneer ben jij geweest? (ik van 02-06 tot 11-06, in paulex)
Laat even weten of je al iets hebt gevonden!
Groetjes Janneke
Hey Janneke!
haha ik van 4 juni t/m 13 juni in Villa Christina, aan de strip!
Verder heb ik nog niets gevonden of gehoord (behalve een baantje voor deze zomer bij een broodjeszaak in oud albufeira), maar ik ga deze zomer nog een weekje terug, en even informeren bij de discotheken en barretjes daar over volgende zomer kan geen kwaad toch? Kan je wel even toevoegen op msn of iets … houden we even contact wanneer 1 van ons iets hoort of leest!
Groetjes Cathy
hoi, ik lees net dat u ook voor werk heeft gezocht in albufeira. Misschien kunt u mij helpen? Ik zou graag in juli, deze zomervakantie vakantiewerk gaan doen in Albufeira. Kunt u mij misschien iets meer vertellen? groetjes Hélène
ik ben op zoek naar een vakantiebaantje in albufeira voor ongeveer twee maanden in de horeca. Ik zou het erg leuk vinden om in een restaurant/club etc te werken. Heeft iemand tips of leuke ideeen? Laat het weten.
Groetjes
marleene