gezocht: baan in Athene

Ik zoek een baan in Athene. Ik ben op zoek naar een lijst van Nederlandse bedrijven daar waar ik zou kunnen solliciteren. Ik heb een open sollicitatie naar de ANWB gestuurd om misschien in aanmerking te komen voor een baan bij de ANWB alarmcentrale in Athene. Iedere andere suggestie is welkom, ook tips hoe ik dit het beste kan aanpakken of ervaringen van mensen die in Athene een baan gevonden hebben.
Op dit moment werk ik als traffic medewerker voor een kleine uitgeverij dat deel uit maakt van een organisatie die zich bezig houdt met fysieke veiligheid en rampenbestrijding. Mijn belangrijkste taken zijn het inplannen van vormgeving en drukwerk, het op voorraad houden van het fonds met les-en leerstof en de daarbij horende financiele administratie. Ook houd ik me bezig met het redigeren van teksten.
Wat zoek ik? Zoals ik al zei, een baan bij de alarmcentrale zie ik wel zitten of anders een andere kantoorbaan. Ik heb veel ervaring, werk inmiddels zo’n 17 jaar waarvan de laatste 11 jaar bij mijn huidige werkgever.
Ik heb heel veel zin om 1-2 jaar in Athene te gaan werken en als het goed bevalt, sluit ik niet uit dat ik er voor goed zal blijven.
Mijn motivatie is: tijd voor iets totaal anders, het avontuur, de liefde voor Griekenland en last but not least: ik heb een Griekse vriend. Dat speelt wel mee maar ook zonder hem zou ik graag deze stap willen maken. (Hij woont overigens niet op het vasteland maar op Kreta.)
Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht en ik hoop op vele reacties.

Groet, Henny