Werk Zoekend In Athene

Hello mensen,

Hoe maken jullie het allemaal?

Ik wil mij zelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Maurice van den Heuvel. Ik ben een 23 jarige Rotterdammer. De reden waarom ik een bericht plaats in dit forum is omdat ik op zoek ben naar een baan in Athene. Ik ben van plan om naar Athene te verhuizen mede omdat mijn vriendin een Griekse nationaal is en ik wil graag daar wonen & werken. De laatste 2 en half jaar ben ik 18 x in Griekenland geweest in periodes van 4 tot 8 weken per keer. Ik spreek de Griekse taal een klein beetje, met name de basis van de taal, in Juni zal ik 2 maanden lang een cursus volgen in Athene om de taal nog beter te leren zodat mijn kansen op het vinden van een baan stukken beter zal gaan. Wat betreft de baan doe ik zoek? Ik ben niet kieskeurig, ik zal alles aanpakken wat er aangeboden wordt, van schoonmaken, laden & lossen tot primie van Griekenland :stuck_out_tongue: en alles wat daar tussen in zit.

Is er iemand die mijn eventueel kan helpen met het verschaffen van meer informatie of iemand die mij eventueel kan helpen met het vinden van een baan? Ik heb een uitgebreid CV die ik graag per E-Mail wil versturen naar iemand die mij kan helpen.

Mocht er iemand vragen hebben, kunnen jullie mij een E-Mail sturen naar het volgende adres: l.vandenheuvel1@chello.nl

Ik wil graag iedereen bedanken voor het lezen van mijn bericht.

Met vriendelijke groeten

Maurice van den Heuvel

weet iemand alstublieft iets voor mij?

Als jij frans spreekt,kan ik je misschien helpen.indien ja stuur mij een een pm of e-mail.Indien neen,well next time better.

ik spreek helaas geen frans, spreek alleen: Nederlands, Engels en deels Grieks

niemand weet iets? moet toch wel iemand zijn !

hallo mensen, hier ben ik weer.
ik ben nog steeds op zoek naar een baan met voorkeur athene of thessaloniki.

er moet toch iemand zijn die iets weet? of mij kan helpen?
als er iemand is, laat u horen…

MVG

Maurice