Gezocht: Aupair Zuid-frankrijk, Provence!

Hoi allemaal.

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Linda, 19 jaar, en ben afgelopen zomer au pair geweest bij een Nederlands gezin in Zuid-Frankrijk, Provence. Nu wil ik dit gezin via deze weg een handje helpen met het zoeken naar een au pair voor dit jaar.

Wie/wat wordt er precies gezocht? Een meid van tussen de 20 en 30 jaar oud, in het bezit van een rijbewijs, en die beschikbaar is per direct (of in ieder geval zo snel mogelijk) tot eind augustus.

Door wie wordt deze au pair gezocht? Nederlands gezin wonende en werkende op een wijnboerderij, bestaande uit vader, moeder, en 4 kinderen (8, 7, 4, en 2 jaar).

Om een indruk te krijgen van het leventje daar kun je kijken op www.marottevins.com, hier staan foto’s op en informatie over het gezin en het bedrijf.

Ikzelf zou erg graag weer als au pair naar ze toe gaan, helaas is het voor mij dit jaar niet mogelijk, en omdat ze nog niemand voor dit jaar hebben gevonden wil ik ze via deze weg helpen.

Natuurlijk kun je mij mailen voor meer informatie omtrent werkzaamheden, het gezin, etc., (oppas_linda@hotmail.com) of je kunt rechtstreeks naar het gezin mailen (elviravd@wanadoo.fr).

Ik hoop dat ik jullie belangstelling heb gewekt, en dat ik het gezin op deze manier aan een leuke au pair kan helpen!

Groetjes Linda

Hallo, ik kan de foto’s op de site niet zien…? Waar staan ze precies?

klik op nieuws/pers en dan in het menu aan de linkerkant photo’s en voila

zijn ze nog op zoek naar iemand ?

groetjes