GEZOCHT: Au-pair adres vanaf eind Augustus / begin September 2011

Hallo allemaal,

Ik ben 22 jaar (wordt dit jaar 23) en ben op zoek naar een baan voor ongeveer een half jaar in het buitenland voor na het afstuderen. Ik studeer eind juni 2011 af voor mijn Toerisme en Recreatie opleiding (HBO). Het onderwerp van mijn afstudeeronderzoek is overigens: duurzaam toeristisch ondernemen.

Nu is het zo dat ik al eens voor langere tijd in het buitenland heb gewoond en gewerkt. In 2009 heb ik al een halfjaar in het buitenland stage gelopen bij een inkomende touroperator op de Malediven en heb daarnaast veel landen gezien.

Ik zou graag nog wat meer buitenlandse ervaring op willen doen na mijn studie. Overigens werk ik nu bij een toeristisch bedrijf; een touroperator.

Ik kan goed overweg met andere culturen en kinderen.

Graag zou ik in contact willen komen met iemand die mij kan helpen met het vinden van een geschikt au- pair adresje (liefst geen bemiddelingsorganisaties).

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Hoi,

Wij zijn een nederlands gezin dat sinds ruim 3 jaar in zuid frankrijk woont, wij zijn op zoek naar iemand die onze huidige au pair kan vervangen.
Ze gaat ons eind augustus verlaten en we zoeken dan iemand die t/m eind september iig en misschien zelfs wel t/m eind oktober kan blijven.
Is dit iets voor je laat het me dan even weten dan kan ik je wat meer info over ons geven.

Groetjes Esther van den Hengel

Ps Mijn vriendin heeft hier samen met haar man een eigen reis-cq busbedrijf, misschien dat ze daarna ook nog wat voor je kunnen betekenen.

Beste Esther,

Bedankt voor u reactie, maar mijn voorkeur gaat uit naar een land buiten Europa.
Heel veel succes verder met het zoeken van een au-pair.

Met vriendelijke groet,