Ik ben derdejaars student aan de HU Amersfoort en studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Twee weken geleden heb ik met een vriendin van mij, tevens medestudent, besloten ons afstudeerproject van het vierde jaar in het buitenland te gaan doen. Het gaat hier om de periode februari-mei '09. We kunnen kiezen uit een adviestraject of een project leiden. Onze voorkeur gaat uit naar het adviestraject. Dit houdt in dat we knelpunten binnen een organisatie uitzoeken, en hen een advies geven ter verbetering.
Het gaat dus om een afstudeerproject en niet om een stageplek!
Ik vraag mij af of er mensen zijn die ideeën hebben of iets specifieks weten. Ik heb geen idee naar welk land ik wil! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ook ik zoek een afstudeerplek op Curacao, voor de periode januari tot en met mei 2009. Ik studeer Vrijetijdsmanagemenent op de NHTV in Breda en zoek een afstudeerplek op het gebied van projectmanagement. Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar heb helaas nog niets kunnen vinden.
Zelf zoeken is het goedkoopst!!! maar helaas uit eigen ervaring gemerkt dat men niet of nauwelijks reageert op brief/mail/telefoonverkeer, geen feedback etc…Op het laatste toch een contcatpersoon via via gekregen, dat werkte dus wel. Heeft me ook geen bom geld gekost. Ze vragt een fee alleen bij een positief resultaat, anders niets. Dus als je zo’n contactpersoon kunt vinden, gaat het wel sneller en …niet zo duur als de meeste stagebureau’s waar je ook om antwoord moet trekken!
Heb er stage gelopen in 2006 en ga mijn afstudeerstage er misschien toch ook doen, had Suriname op mijn lijstje, werkt hetzelfde, duurt een eeuwighied vor je een reactie krijgt, dan maar weer lekker naar de Antillen, heb nu mijn weggetjes gevonden daarzo!!!:hihi: En het is prima vertoeven daarzo!!!