Gezocht: 2p Tibet jeeptrip 10 dagen 16-26 dec.

Van 16 t/m 26 december ga ik (29) met een vriend (32) vanuit Kathmandu naar Lhasa (en terug). Hiervoor is een jeep geregeld met Tibetaanse chauffeur en gids. Aangezien er plek is voor 4 personen zijn er nog 2 welkom. Laat even weten als je geinteresseerd bent of gedetaileerde informatie wilt.

Groet,
Roy

hoi,

ik heb je advertentie gelezen wel leuk zo jeeptrip in tibet. maar vertel meer over de reis heb jullie al ticket en hebben jullie ook hotel geboekt, is het de eerste keer dat jullie daar naar toe gaan.

groetjes saida

Hallo Roy,

ik heb een vraag aan je van iets andere orde. Ik ben voornemens om maart / april 2008 naar Tibet en Nepal te gaan. Eigenlijk wil ik me liever niet aansluiten bij een groep in Tibet, maar individueel of met reisgenoten het land verkennen. Ivm het feit dat het verkrijgen van een visum voor Tibet erg lastig schijnt te zijn, vraag ik me af hoe jullie dit willen doen? Heb je daar informatie over? Hoe en waar kan ik dit het beste regelen? Graag je reactie en alvast een hele fijne reis gewenst!!

groet, Ilse

Hai Roy,

Zelf ga ik eerder naar KTM, ik ben de 30ste november in de hoofdstad. Ik vlieg de 21ste dec. weer terug. Kan je mij aangeven wat zo’n jeep voor 4 pers. kost, “wat erbij zit” en waar jullie dit geregeld hebben?

Alle info is van harte welkom!!
Thanks
Violeta