Gezinsvakantie

Wij willen deze zomer naar Turkije met het hele gezin (man ,vrouw, 2 jongens van 17 en 13 en 2 meisjes van 16 en 15). Als je in de reisgidsen kijkt is er bijna geen accomodatie te vinden. Wie heeft hetzelde probleem en er een oplossing voor gevonden?

Omdat ik zelf ook al bijna de hele middag voor ons zelf aan het zoeken was, kwam ik deze splinternieuwe accomodatie tegen , waar je wel met z,n zessen naar toe zou kunnen gaan. Dit is wel, All. Incl. en weet niet of dat je bedoeling was!

In ieder geval hebben ze daar ook 6 persoons familie kamers.

Het heet Eftalia Resort en ligt in Konakli en plaatjs tussen Side en Alanya. Het ligt bijna aan het strand en heeft ook een disco.

Ik zou zeggen, neem even een kijkje op de site van Neckermann en anders op de Site van OAD, waar die trouwens een stuk voordeliger is, in ons geval dan.( 2 x 2 pers).

Weer met mvg, Roanna.

Ik ga zeker kijken bij Neckermann en OAD, bedankt voor de tip. We zijn 2 jaar geleden al in Side geweest in Barut hotel Hemera,een fantastisch hotel, kan ik je zeker aanraden. Kijk op de site van Tui en je vindt meer info. We zitten dit keer te denken aan Kusadasi of Bodrum, ook al omdat het daar wat minder warm is.

Hoi!

Hotel Mandalinci in Turgutreis is ook een erg leuk hotel voor families!

Als je meer informatie wilt over Turgutreis mail me dan even!

Groetjes Stacey!

Ik heb vandaag geboekt voor 19 augustus. We gaan 15 dagen naar Kusadasi in hotel Ephesus Princess. Daar hebben ze een 3-kamer suite voor 6 personen, precies wat ik zocht.
Bedankt voor de tips.

Leuk voor jullie, dat je toch nog iets hebt gevonden.

Ik ben nog steeds zoekende, maar het wordt bijna wel zeker Alanya of omgeving. Heb al wel het èèn en ander op het oog, maar de rest van de groep moet nog beslissen.

Mvg. Roanna