ik ben momenteel al 2,5 week op St. Maarten. Ik heb alles samen met het stagebedrijf geregeld, dus ook accommodatie. Ze zeiden tegen mij dat altijd een dolle boel was bij het Ramahotel en heel veel bloggers op waarbenjij.nu zeiden hetzelfde. Na 2,5 weken zit ik nog steeds alleen en ben wel toe aan een beetje gezelschap en vermaak. Als het goed is komen de overige studenten dit weekend, maar ik heb nog niemand gezien:(.
Zijn er bepaalde kroegjes of clubs in philipsburg die veel worden bezocht door nederlandse studenten?? ik heb nog geen auto gehuurd(500 dollar is een beetje veel voor 1 persoon) dus ik kan niet naar simpsonbay rijden, maar volgende week zal ik wel moeten(auto huren). als iemand in de buurt van philipsburg of pointe blanche zit, laat ff wat van je horen:)
niks in philipsburg, pfff wat een hoofdstad! jah ik ga volgend weekend een auto huren, hopelijk zijn er dan wat mensen hier die mee willen naar simpson bay and such.
ik werk bij Independent Consulting engineers(ICE), een bouwkundig teken bureau. ligt op de Zaegersgut Road 13, net buiten de stad/centrum. collega`s zijn leuk, maar toch al wat ouder, leuk voor een dagje strand, maar uitgaan zit er niet echt in:P
Ik ken ICE persoonlijk aangezien mijn vader met het bedrijf werkt. bij de receptie kent ze me wel moet je maar is vragen naar jessica van betonbouw XD. momenteel hebben we hier 2 stageres lopen en 1 klasgenoot die bij een ander bedrijf werkt, als je wilt kan ik je wel ik contact met ze brengen. en sommige studenten gaan welleens naar Chippie bar of hard rock cafe. verder is philipsburg geen uitgaan stadje, dan moet je echt bij simpsonbay en maho zijn. BTW Tantra is echt een must om is naartoe te gaan, evenals soggy dollar bar.