Vragen St. Maarten

Beste allemaal,

Voor studenten die naar St. Maarten gaan voor stage zoek ik tips om aan hen mee te geven. Het gaat met name om Philipsburg.

Zij zijn op zoek naar accommodaties waar zij enkele weken/maanden kunnen verblijven. Deze moeten, omdat het studenten zijn, redelijk betaalbaar zijn. Hebben jullie tips/sites van appartementen/studio’s of betaalbare hotels?

Tevens horen wij graag wat, buiten een auto om, een goed vervoermiddel is (sommigen hebben geen rijbewijs).

Zijn er nog leuke tips voor uitgaan/uit eten gaan??
En misschien nog overige info??

Bedankt alvast voor de info!!

Groeten, Marjolein

Hallo Marjolein,
Mijn naam is Jack en samen met mijn antilliaanse vrouw hebben wij een pracht van een appartementen complex in Betty,s Estate St.Maarten.
Slechts 10 autominuten van Philipsburg af.
Je zoekt tips voor studenten die naar St.Maarten gaan voor stage en accomodaties, niet te duur, voor enkele weken tot enkele maanden.
Mogelijk kan ik je van dienst zijn. Wij hebben in de verhuur 1 studio,
1x een 2 slaapkamerappartement met 1 badkamer en 1x een 2 slaapkamerappartement met 2 badkamers.
De appartementen zijn compleet ingericht.
Prijzen v.a. 400 tot 1200 euro per maand. Dit afhankelijk van het aantal personen. Indien niet de beschikking over een auto en/of een rijbewijs, geen probleem. Er rijden dagelijks personenbusjes (gehele dag) waarin men kan instappen voor 1 tot maximaal 2 dollar tot aan de plaats van bestemming.
Veel informatie over st.Maarten kun je verkrijgen op www.startpagina-st.maarten.com.
Voor verdere informatie kun je mailen naar: [EMAIL=“j.jullens@planet.nl”]j.jullens@planet.nl
Met vriendelijke groet,
Jack en Carmen Jullens