Hola,
me eerst effe voorstellen en de situatie uitleggen voor de nogal rare titel ![]()
Ik ben Sarah, woon sinds 4jaar in de provincie cordoba, samen met man en kindje.
Jaarlijks komt mijn moeder bij ons op bezoek, “ons ma” 65 jaar (coole dame voor haar leeftijd :dag:).
De voorgaande jaren had ze steeds gezelschap om de verre reis naar hier te maken, maar deze keer dus niet.
Aangezien ze geen spaans spreekt, heeft ze een beetje een bezorgdheid om de overstap van vliegtuig in Madrid te maken.
Dus bij deze … mijn vraag:cheer:
Zijn er toevallig ergens goede zielen, die in januari, februari of maart 2013 naar Argentinie reizen en enkel mijn moeder zouden kunnen helpen de overstap van vliegtuig te maken, zodat we ons “ma” effe in onze armen kunnen sluiten.
Hola, misschien kan ze met de KLM reizen? Die gaat nl rechtstreeks naar Buenos Aires. Tickets zijn niet echt veel duurder dan als je met Iberia vliegt! Suerte!
Ik heb de laatste keer rechtstreeks gevlogen en dat was toen (momentopname…) maar hooguit 100 euro duurder dan een vlucht met een overstap. Je bent sowieso al 20-30 euro kwijt aan een maaltijd of iets dergelijks op een vliegveld, ik reisde eerder via Sao Paulo (nu moet ik zeggen dat ik mij met al die mooie Braziliaanse vrouwen geen moment verveeld heb) maar ik vind dat doodmoe gaan lopen wachten op zo’n druk vliegveld helemaal niks, dan maar wat extra neerleggen, een vlucht is sowieso al duur. Die directe vlucht van KLM lijkt me ook de meest gemakkelijke optie voor je moeder.
Overigens is gebrek aan talenkennis over het algemeen geen probleem meer tegenwoordig op Spaanse luchthavens. In zo’n geval zou ik gewoon aan een medewerker vragen of ze me naar de op het ticket vermelde gate willen brengen, en dan wacht ik daar gewoon een paar uur op de volgende vlucht, zonder te gaan dralen in al die protserige winkels waar ik beslist niet dood gevonden wil worden.
goede optie, thanks