Gezellige mensen gezocht

Hoi,
zit je momenteel op st maarten en ben je rond de 30 jaar oud en lijkt het je gezellig om een keer wat leuks te gaan doen. (wat drinken, filmpje, eten) stuur me dan een mailtje.

Groetjes Paulien

Hi Paulien,

Zat even rond te kijken op het forum en zag je berichtje! Hoelang ben je op Sint Maarten en heb je het naar je zin?
Ik woon hier alweer 4 jaar en het blijft een eiland van komen en gaan van mensen dus het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Je kan me ook altijd bereiken via mn mail; [EMAIL=“vdjoeke@hotmail.com”]vdjoeke@hotmail.com

Groetjes,

Djoeke

Hoi Paulien,

Ik woon sinds 2 maanden op Sint Maarten en lijkt me leuk om een keertje wat af te spreken, ik ben zelf ook nog zoekende hoe je het beste met mensen in contact kan komen dus laat maar weten als je het leuk vind. Volgens mij kan je gewoon een mail sturen naar mijn inbox van wereldwijzer dan krijg ik daar een melding van. Wij wonen in ieder geval in Philipsburg…

Groetjes,
Sonja

Ps. Ben trouwens ook leeftijdscategorie 30 jaar…

Halloo,

Reageer vooral omdat ik Djoeke toevallig zag staan :)… Jij hebt mijn vriendin en mij vrijdag 17 juni ontvangen op het vliegveld, 15:00, voor hotel L’Esperance…

We hebben het erg naar onze zin gehad en het is een zeer vruchtbare week geweest. Beide hebben we een baan aangeboden gekregen en hopen we rond oktober/november definitief naar SXM te komen. :cheer:

Uiteraard vinden wij het dan ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten (dit is ook voor Sonja en Paulien bedoeld natuurlijk :slight_smile: ). Dus tegen die tijd moeten we maar eens kijken of dat een idee is.

Zoals Djoeke heeeel misschien nog wel weet, ging ik voor een baan als tennisinstructeur. Dat ga ik doen op het Lucho Willems Tennis Center, wat valt onder Sonesta Maho. We zijn echt net aan het opstarten dus nieuwe leden zijn natuurlijk zeeeer welkom, we gaan er echt een heel mooi gezellig clubje van maken.
Mocht je interesse hebben, neem contact op met Renny: [EMAIL=“rvgbald@hotmail.com”]rvgbald@hotmail.com of 555 3323 en zeg dat ik je via mij komt. Ken je wellicht andere mensen waar het interessant voor is, zegt het voort!! :wink:

Daarnaast, en niet geheel onbelangrijk, is een tennisclub natuurlijk DE uitgelezen kans om nieuwe mensen te ontmoeten :).

Ook kunnen wij natuurlijk alle hulp gebruiken wat betreft huisvesting, misschien weten jullie wat leuks of kennen jullie iemand noem het maar op, we horen het graag.

Jullie kunnen me ook bereiken via [EMAIL=“bijl_wouter@hotmail.com”]bijl_wouter@hotmail.com

Groetjes,

Wouter

Hey Wouter,

Nah wat leuk zeg dat ik hier een berichtje van je lees. En ook nog met hele goede berichten…top dat jullie waarschijnlijk deze kant op komen dit jaar. We zullen elkaar vast nog wel tegen komen op the friendly island.
Wil jullie sowieso alvast veel plezier toewensen bij de voorpret!

Groetjes,

Djoeke