Gezellig samen

Mijn vrienden vinden het allemaal te koud maar ik (vrouw 50 jaar) wil graag een weekje skien in maart. Omdat ik niet alleen wil ben ik opzoek naar één of meerdere reisgenoten met skiervaring. Ik hou van kilometers maken maar ook van een terrasje pakken. Mijn voorkeur gaat uit naar een hotel in Oostenrijk of Italë. Wie oh wie sluit zich bij mij aan.

Dag sportieve dame,

Misschien wil ik nog wel keertje mee…
ga met kerst met mijn kids en wil graag maart nog keer gaan,
Maakt me niet zoveel uit waarheen; ga nu naar Frankrijk.

Hoor je graag,
groet,
Ad

Hallo,
Ik ben een vrouw (59jr) relax snowboardster goed voor rode piste. vr 9 maart - zo 18 maart met de voorkeur Italie. Niet rookster, hotel met zwemgelegenheid en aparte kamer. Ik ben al 2x naar Ortisei geweest.
Kunnen wij wat afspreken.

Als t niet match even goed vrienden hoor of doe een voorstel.

Hallo Ad,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels met een vriend gesproken die begin maart nog een weekje wil skien. Hij gaat met de kerst ook met zijn gezin.
Ik ken hem van een vorige skivakantie. Het lijkt mij leuk om met een aantal mensen te gaan en wil dus proberen nog een paar mensen te vinden.
Hoe sta jij hier tegenover? En wat zijn jouw wensen wat betreft het skien? Skigebied, verblijf, vervoer etc.

Ik hoop wat van je te horen.

Hartelijke groeten,
Sportieve vrouw Danielle

Hallo Fazerin,

Inmiddels heb ik met een vriend gesproken die ik van een skivakantie ken. Hij wil graag nog een weekje skien begin maart. Verder heeft er nog een man op mijn advertentie gereageerd. Mij lijkt het leuk om te kijken of we niet een leuke groep/je mensen bij elkaar kunnen krijgen. Je heb dan meer kans op een klik, dat er iemand bij zit waarmee je lekker kunt skien.
Alleen zal het dan w.s. begin maart worden. Maar dat moet ik nog even overleggen. Ben jij gebonden aan de datum die je mij hebt opgegeven? Wat betreft skigebied maakt het mij niet zoveel uit als je er maar uit de voeten kunt. Laat mij het maar weten. H.g.Danielle (vonwincky)

Hoi Danielle,
Een week eerder mag ook 2 maart t/m. 11 maart 2012, als maar geen krokus vakantie is. Je oproep op MP heb ik ook gelezen.

Hallo Fazerin,

Op dit moment heb ik kontakt met een vrouw (Christine) van 55+ die een tijdje niet heeft geskied maar wel ervaring heeft. Wat ik begrepen heb board jij! Maakt het jou niet uit dat anderen skien? Of gaat dat wel samen ik heb werkelijk geen idee!!
Ik heb gekeken naar de krokusvakantie maar dat loopt t/m 4maart. Dus wat dat betreft komt het goed uit.
Zodra ik meer weet dan hoor je het.
H.g.Danielle

Hoi,
Met Christine heb ik ook kontakt via MP. Ze wordt geopereerd en kan pas half Feb beslissen. Ik wil wel de 1e week van Jan beslissen…Ik moet haar nog antwoord geven.
Met snowboard kan/wil ik niet ‘klunen’. Als t niveau ook verschillend zijn vind ik niet erg om vrijwel alleen op de piste gaan ‘hangen’.
We kunnen een terras afspreken om te lunchen. Het avond gebeuren vind ik samen gezellig.

Hoi Fazerin,
Inmiddels heb ik met Cees die ik van een vorige skivakantie ken kontakt gehad. Hij kan ook in de 2de week van maart. Ik heb met hem afgesproken dat we in de 1ste week van januari kijken welke stappen we moeten ondernemen om een leuke groep bij elkaar te krijgen.
We houden kontakt. Ik wens je fijne dagen.
H.g.Danielle

Hallo Karel,

Er zijn nog geen vaste plannen. Alleen staat vast dat het de 1ste of 2de week van maart wordt. Waarnaar toe staat nog open.
Begin vlgd.jaar ga ik verder met plannen maken. Tot nu toe weet ik zeker dat er 1 man meegaat.
Ik hoor graag van je of je interesse hebt
M.v.g. Danielle

Hoi Danielle. Ik ben Thea vrouw van50. Ik kan redelijk skiën en het lijkt me leuk om met een groep te gaan. Begin maart is voor mij helemaal prima. Is er nog ruimte in deze groep en zijn er al concrete plannen? Hoor graag van je. Groetjes

Hallo Thea,
Tot nu toe hebben er zich 6 mannen en 2 vrouwen aangemeld (met mij erbij dus3). Alleen staat er nog niks vast. Daarom wil ik snel wat afspreken om duidelijk te krijgen wie er werkelijk meegaan en om vast te stellen waarnaar toe. En het is natuurlijk ook leuk om kennis te maken met elkaar.
Als je belangstelling hebt dan kun je me ook bellen 0630534520

Groetjes Danielle

Hallo Karel,
Als je nog belangstelling heb dan kun je me bellen. Tot nu toe hebben we 9 mensen bij elkaar en deze week gaan we concrete plannen maken.0630534520
H.g. Danielle

Hallo Fazerin,

Ik weet niet of je nog belangstelling hebt om mee te gaan. Tot nu toe hebben we 9 mensen bij elkaar. Deze week gaan we concrete plannen maken dus bel me maar als je nog mee wilt. Laat het me ook even weten als je ervan af ziet.

Groetjes Danielle

Hoi Danielle,
Hoe zijn de plannen, wordt een hotel of apartement. Zelf koken of uiteten.
Waar gaan wij heen.
Ik wil nog steeds maar ik moet met mijn werk overleggen want in April ga ik 3 weken naar Marokko…ander uiterste Als t niet lukt wordt een lang weekend en met de vliegtuig.
Dus laat even horen, ook de meeting.

Hallo Fazerin,
Stuur me je email dan kan ik je verder informeren. Iedereen die mee wil heeft
een berichtje gekregen.
Groetjes Danielle

Hoi Danielle,
Je hebt mijn mail adres: [EMAIL=“m_lebour@hotmail.com”]m_lebour@hotmail.com
Je skimaat heeft mij gemaild met de wacht status.
Groetjes,
Maria