Gezellig reisgezelschap gezocht

Hallo allemaal,

Ik ben Tina 38 lentes fris en op zoek naar een leuke meid om mee op vakantie te gaan, lekker zon, zee strand terrasje lekker uiteten en noem maar op avondje dansen ook heerlijk.

Ik wil 1 a 2 wk. en ben zelf gek op het eiland Fuerteventura ik ben er vorig jaar geweest het was er werkelijk fantastisch, maar met z’n tweetjes is altijd gezelliger dan alleen zoals bij velen is de rest om me heen druk, bezet verliefd of getrouwd vandaar dat ik het via deze weg wil proberen.:zon02:

Ik ben benieuwd:wereld:

Groetjes,
Tina

[quote=“meisjeaandezee, post:1, topic:56979”]

Hallo allemaal,

Ik ben Tina 38 lentes fris en op zoek naar een leuke meid om mee op vakantie te gaan, lekker zon, zee strand terrasje lekker uiteten en noem maar op avondje dansen ook heerlijk.

Ik wil 1 a 2 wk. en ben zelf gek op het eiland Fuerteventura lijkt het je wat laat dan wat van je horen.

Ik ben benieuwd:wereld:

Groetjes,
Tina

Ik ben J.,35jaar oud,geen vrouw,maar ja,een man mag toch ook op vakantie gaan he,en heb dit jaar zeker verdient,verhalen kunnen volgen,kzou normaal naar Italie gaan,maar is afgeketst,daarom opzoek naar reispartner.
Wat je schrijft klinkt muziek in de oren, maar op zo’n korte tijd mij laten opbouwen? Zie ik niet zitten.
Maar als je het ziet zitten, just let me know,ook anders.
Anders nog een leuke reis.
J.x

Hihi je klinkt in ieder geval heel erg gezellig ik wil graag naar Fuerteventura lijkt je dat wat?

ik hoor graag van je

gr tina

Hey Tina,
Voor mij is het goed, welke periode had je in gedachte, niet te lang wachten he, hier mijn mailadres: [EMAIL=“jusaken@hotmail.com”]jusaken@hotmail.com
Had je augustus in gedachte?
X

Hey Tina,
ff iets vergeten, ik wil absoluut op verlof, dus niet te lang wachten he, ik ben eraan toe, ik had zowiezo augustus in gedachte.
xje

hoi hoi,

Ik wil volgende week richting de zon, Griekenland en vroeg mij af of jullie dat ook leuk zouden vinden. Voor ongeveer 10 dagen.

Groetjes,

Lis

Hallooo,

Ik (v, Leiden, 41 klinkt “oud”, maar zo is het zeker niet! :wink:), heb vakantie van 17/18 sept tot ca 2 okt. Wil graag 11/12 dagen naar AI hotel in Turkije.
Ben al zo’n 10x geweest, dus plaats maakt me niet zoveel uit.
Kan jij maar een week? Dan samen heen en alleen terug of VV?
Gaat mij om het samen en dus goedkoper boeken (beetje brutaal onderhandelen kan wonderen doen!) en gezelligheid in vorm van samen eten, terras, stappen en zonnen.

“Free 2 Move” en “No Problem” zijn mijn lijfspreuken!

En ik ben een roker… (Maar balkondeuren kunnen in sept. nog gewoon open blijven staan, haha!)

Hoop gauw iets van iemand te vernemen via mijn mail [EMAIL=“nagiha.swagers@versatel.nl”]nagiha.swagers@versatel.nl

Doeiiii.