Gewoon doen!

Voor de twijfelaars… Sri Lanka moet je echt hebben gezien! Wat een prachtig land… en ik ga zeker terug! Zelf was ik ook aan het twijfelen, maar door de reacties op dit forum heb ik de knoop door kunnen hakken. Samen met mijn moeder ben ik 2 weken geweest. We zijn via dit forum bij Aart en Yvonne Weijmer. Zij hebben voor ons de reis samengesteld, geheel kosteloos en helemaal naar onze wensen. Fantastisch dat zij dit doen! Het maakt het ook een stuk makkelijker om te gaan, omdat je niet weet waar je allemaal naar toe moet. Zij hebben contact met organisaties en gidsen in Sri Lanka. Onze gids heette Janaka. Een ontzettende vriendelijke man die ons enorm veel heeft laten zien. Onze laatste dagen zouden we in Hikkaduwa verblijven, maar dit hotel beviel ons totaal niet! Ook al hadden we al afscheid genomen van ‘Jan’, hij heeft er toch maar voor gezorgd dat we naar een ander hotel werden gebracht. Ook de organisatie Best Holidays heeft hier voor gezorgd. Onze laatste week was uiteindelijk fantastisch! Eigenlijk hadden we alleen B&B, maar de organisatie heeft er voor gezorgd dat we hier op volpension mochten verblijven.

Zo zag onze reis er uit: Negombo, Anuradapura, Polonnaruwa, Kandy, Ella, Tissamaharama, Wattala.
Mocht je nog vragen hebben kun je contact opnemen met mij of direct een mail sturen naar [EMAIL=“y.weijmer@zonnet.nl”]y.weijmer@zonnet.nl.
Als je van plan bent om te gaan boeken kun je ook vragen of zij via Best Holidays chauffeur Janaka kunnen boeken. Tickets hebben we online geboekt via tix.nl bij Emirates. Dit was de goedkoopste en hebben met de grote airbus gevlogen. Wauw, wat een luxe!

Voor alle nog-srilanka-gangers: heel veel plezier met alle voorbereidingen!

1 like