Ik ben op zoek naar de inburgeringscursus “NAAR NEDERLAND” voor mijn turkse vriend.
ISBN nr. 9789 0068 12008 (dvd gekuiste versie alle talen, fotoboek, audiocd etc.) ÓF
ISBN nr. 9789 0068 12015 (dvd ongekuiste versie alle talen, fotoboek, audiocd etc.) ÓF
ISBN nr. 9789 0068 12022 (video gekuiste versie, turks/nl, fotoboek, audiocd etc.)
Graag in goede staat en het liefst nog met 2 "tin"codes ivm proefexamen.
Nieuwprijs is in de boekhandels zo’n € 67,00 dus 2e handsprijs liefst niet meer dan € € 25,00 à 35,00!
WIE WEET IEMAND DIE DEZE CURSUS BEZIT OF HEB JE HEM ZELF?
Dan graag contact met mij opnemen: 06-21394748 Alvast bedankt!
volgens mij is dit voldoende voor inburgerings cursus in het huidige land in dit geval turkije
eenmaal in nederland moet je inderdaad meer leren/weten dan waar dit pakket aan voldoet
een kennis van mij heeft iemand uitgenodigd voor 3 maanden en heeft haar tijdens deze periode naar het ROC gestuurd en haar daar nederlands voor buitenlanders laten leren na deze 3 maanden is zij in haar moederland bij de nederlandse ambassade geslaagd voor de inburgerings toets
ik weet niet hoe duur dit was maar volgens mij was de cursus vergelijkbaar met de boeken en dergelijke welke jij zoekt mischien is dit ook een optie het grote voordeel is dat je deze tijd buiten de school wel samen bent