Getrouwd met een Keniaan

ik ben getrouwd met een Keniaan en wil hem naar Nederland halen graag advies

Wat heb jezelf al gedaan?
Graag contact opnemen met de nederlandse ambassade in Kenia.
http://www.netherlands-embassy.or.ke/

Ik wil stinkend rijk worden graag advies.

Boek lezen : de roep van de mapori…

Mocht je deftig advies krijgen :stuck_out_tongue: laat het ff weten…

Nou da’s kort en krachtig.
Ga eerst eens zoeken op de site buitenlandsepartner.
Mixed couples misschien!

wanneer geven mensen eens sereius advies op een serieuse vraag. Mijn partner is nu bijna 3 jaar in Nederland en het beste advies is gewoon de procedure vlgen van de IND. MVV aanvraag indienen doen wat er gvraagd wordt en klaar is kees. de op de buitnelandse partner site staat wel iets maar ook heel veel blabla. als je meer advies wilt stuur maar een pb

Hallo ik denk dat het heel moelijk is om mijn partner naar Nederland te halen ik heb momenteel een uitkering en geen werk kan je hem dan wel naar Nederland halen of moet je veel geld hebben.

hoi, dan wordt het wel heel moeijlijk je moet zeker een baan hebben anders hoef je er helemaal nietr aan beginnen. Ook als zou je heel veel spaargeld hebben dan moet je nog een baan hebben minimaal een jaarcontract en ik meen ook dat je al een bepaalde periode een vast inkomen moet hebben.

ener

oke bedankt voor je antwoord

als het een serieuze vraag is, een reisforum gaat over reizen, er zijn daar instanties voor die daar een veel beter antwoord op weten, bijv IND en BZ . Zelfs op het gemeentehuis zullen ze je advies kunnen geven.

Ik hoor dat men tegenwoordig examen Nederlands moet doen ofwel op de ambassade ofwel via de telefoon , misschien alvast een cursus meenemen volgende keer dat je gaat.

Ach, ik heb het eigenlijk gelezen als een “grap”. In dit politieke klimaat kan je toch niet serieus menen dat je iemand uit Kenya hier naar toe kan halen als je zelf geen inkomsten hebt? Of degene die je mee wil nemen moet al een opleiding of een baan hebben in een beroep waar hier in Nederland heel veel vraag naar is. Natuurkundigen/ hogere technici oid. Dan zijn er niet heel veel problemen en dan zal het Nederlands dat de nieuwe partner zich eigen moet maken ook geen probleem zijn.

inderdaad contact opnemen met overheidsinstanties die benoemd zijn. vragen naar criteria en uw partner zal dan nu inburgeringscurcus in land van herkomst moeten doen alvorens hij of zij Nederland in mag. Let wel de lat is hoger gelegd qua niveau.
zelf keniaanse partner, zit in hetzelfde bootje sterkte ermee kwaheri