Georganiseerde vakantie voor individuele vakanties (geen singlevakantie!)

Ik wil deze zomer op actieve georganiseerde vakantie.
Weet iemand of er een organisatie is die dit soort vakanties voor individuen organiseerd?
Ik weet dat er ‘singlevakanties’ bestaan, maar ik heb geen interesse in medereizigers die een levenspartner zoeken…

Ik denk dat je je de singlevakanties toch verkeerd voorstelt. Ik heb jaren geleden een single vakantie naar Costa Rica meegedaan (via Fox) en dat was een ontzettend leuke groep mensen. Ik kan natuurlijk enkel over mezelf spreken, maar ik kan je eerlijk vertellen dat ik absoluut niet op zoek was naar een nieuwe partner op dat moment en ik had echt het gevoel de andere reizigers ook niet.

Mijn ervaring is dat als je van hieruit een georganiseerde vakantie boekt met Nederlanders of Belgen (heb met alletwee ervaring), de meerderheid koppels zijn of bv. twee vrienden of vriendinnen die samen op reis gaan. Als je echt geen singlereis wil, zou ik je eerder aanraden om voor een internationale groep reizigers te kiezen. Mijn ervaring is dat dat veel vaker alleenreizenden zijn en ik vond het persoonlijk ook wel leuker.

Oke dan, thanks voor je reactie in elk geval.
Een single reis staat me toch wat tegen.
Met welke organisatie had die internationale reis georganiseerd?
Gr.