Beste lezer(s),
Ik ben een 33 jarige jongeman en bezig met een rondreis met eigen auto door Europa. Ik ben nu zo’n 3 maanden onderweg en het is tot nu toe een geweldige ervaring en uitdaging!
Aangezien ik nog niet het juiste staatslot heb gekocht, ben ik gedurende mijn reis regelmatig op zoek naar (tijdelijk) werk. Tot dus ver heb ik al op een camping in Slowakije gewerkt, achter de bar in Kroatie en als tentenafbouwer en kaartverkoper in een discotheek in Italie.
Nu de zomer langzaam voorbij gaat en het winterseizoen aanstaande is, lijkt het mij een uitdaging om in een van de wintersportgebieden aan de slag te gaan. Ik heb enige ski ervaring, maar niet voldoende om bijvoorbeeld ski leraar te worden, maar het lijkt mij dat er ook voldoende werk buiten datgene is.
Ik hou van aanpakken, heb veel buitenlandse (werk)ervaring door eerdere lange reizen die ik heb gemaakt en zou dus graag tegen kost en inwoning en een (wekelijkse)vergoeding lekker willen werken. Mijn beschikbaarheid is van ongeveer half januari, maar in overleg is alles mogelijk.
Graag hoop ik dan ook van jullie te horen.
Met vriendelijke groet,
Leon.