Gemiddeld salaris gezondheidszorg

Hallo allemaal,

ik ga binnenkort een maand op Aruba werken in het ziekenhuis, nou heb ik een voorstel voor salaris gekregen, wat mij een beetje aan de lage kant lijkt…het salaris dat zij aanbieden is: Awg. 4.382,60 bruto per maand.
Iemand enig idee wat ik als tegenaanbod kan doen?

Kun je zo niet zeggen zonder dat je weet voor welke functie je daar gaat werken. En je gaat maar een maand of bedoel je dat je binnen een maand naar Aruba komt? Op zich is het een net salaris, maar nogmaals het hangt van je functie af

1 like

Hoi Grumpy (dat ben je toch niet :wink: ), allereerst dank voor je snelle reactie!
Ga daar voor 1 maand werken als SEH-vp (op de SEH natuurlijk). Huisvesting, auto en ticket wordt vergoed.
En ik kan ook nergens op internet vinden hoeveel je netto overhoud van het bruto-salaris. Bovenop salaris komt dan ook nog ORT-toeslag…

Zou dit salaris prima vinden als ik jou was, zeker met al die verdere vergoedingen. Reken erop dat je ongeveer 20% kwijt bent max. aan SL en LB enz. En nee ik ben niet zo grumpy maar mijn hond wel, vandaar:wink:

1 like

Top! Wederom bedankt! En een aai voor Grumpy! :wink:

Volgens mij klopt het salaris ook. Daarnaast wordt je ondergebracht in een goed complex en samen met je ticket is dat al ruim meer dan je maandsalaris. Dan je auto nog voor bijna $ 1000,- p/m . Je salaris in NL gaat gewoon door dus feitelijk heb je een goed betaalde werkvakantie met ruim € 1400,- euro zakgeld :slight_smile:

Q

1 like

Dank Quotas voor je reactie! Heb ondertussen salaris geaccepteerd…nu wachten op contract en mijn vraag of mijn terugticket een paar dagen later kan worden ingezet, zodat ik nog een paar dagen naar Curacao kan voor familiebezoek! Fingers crossed!

Oh en qoatas, weet jij toevallig ook wat voor complex?? Kan het nergens vinden…en ben vreselijk nieuwschierig! :wink:

Ik denk dat je wordt ondergebracht in ‘quality apartments’. Nette studio’s, zwembad voor de deur, rustig, schoon, iedere dag wordt je hele studio schoongemaakt, 6 nieuwe handdoeken :slight_smile: mocht je die per dag nodig hebben, compleet ingerichte keuken, enz Ik heb mij er prima vermaakt en dicht bij alles (maar dat kan snel op aruba).

Q

1 like