Geld

Zondag is het zover, dan vertrekken we richting bangkok. :dag: >>>.

Het enige wat we nu nog willen weten is of je in bangkok makkelijk geld uit de “muur” kunt halen in de luchthaven. Dit omdat we geen Baht mee hebben van hier uit. We moeten natuurlijk de taxi naar het hotel nemen, en ik denk niet dat ze euro zullen aanvaarden :).

Alvast Bedankt!

Ja heel makkelijk en er zijn heel veel ATM’s! = flappen tappen.

Ok, Bedankt :). Dan kan ik met een gerust hart vertrekken :slapen:. Kost geld uit de muur halen dmv Visa extra ?

Hallo,

Pinnen met een gewone pinpas van de rabobank of postbank enz kost nu elke keer 150 bath extra was 3 euro is. Je kunt maximaal 20.000 bath pinnen. Met visa zal het nog wel duurder zijn omdat het een creditcard is ik zou rekenen rond de 10 euro.

gr van Moira

Overweeg om als je geld uit de muur haalt de eerste keer bijvoorbeeld 15,900 Baht op te nemen. je hebt dan direct naast de 1000 baht biljetten ook 1 500 Baht en 4 100 baht biljetten. Bijvoorbeeld taxi’s kunnen vaak 1000 Baht niet wisselen.

Amai, ze kloppen er ook niet naast met hun prijzen om wat geld op te vragen. Ik las ergens dat wanneer je binnen gaat in een bank en daar geld aan het lokket vraagt, dat je niet moet betalen. Gaat dit nog altijd? Zijn er ook banken in de luchthaven?

de regel van 150 bath is pas net ingesteld het slaat nergens op. Zo proberen ze extra geld te verdienen. Ja er zijn banken op het vliegveld aanwezig.

gr van Moira

Hey,

Effe offtopic. Ik ben zo naar de weerberichten aant kijken, en volgens mij kennen ze maar 1 icoontje: thunderstorms en regen. Is dit dan constant over de ganse dag? Of maar enkele uurtjes?

Hallo,

Ik ben nu op Koh Tao en het is hier prachtig weer vandaag. Ik weet natuurlijk niet hoe het in Bangkok is. Maar hier al zeker 1 week geen regen gehad alleen maar mooi weer en hitte zo’n 35 graden.

gr van Moira

Grappig, dit is de eerste site die ik tegenkom :

http://www.holiday-weather.com/koh_tao/seven-day-forecast.html

nou laat die regen maar komen het is hier strak blauwe lucht en onwijs heet.

gr van Moira

Haha grappig, goed vooruitzicht! zal vast meevallen :zon02: