Van harte gefeliciteerd met de 6e verjaardag van Tipica Reizen!
Hahaha, top! Hartelijk dank, nu nog even afwachten wie dat ticket in de wacht heeft gesleept, we maken het vanavond bekend op de website!
En dan na de uitslag (weer) lekker eten bij El Patacon?
Of hebben jullie inmiddels ook nog iets anders ontdekt waar het uitstekend vertoeven is?
Of is er alweer gas en wordt het eten uit eigen keuken?
Als de winnaar besluit ook naar Bariloche te komen wordt het uiteraard weer een etentje in El Patacon :cheer: Maar zelf hebben we gelukkig ook weer gas, met -9 graden vannacht ook wel nodig lol2
Gefeliciteerd.
Zo koud nu bij jullie ja? brrrr
Denk je wel aan het tijdsverschil?
en gefeliciteerd!!! :cheer:
Vanavond 22:00 NL tijd ![]()
Het nadeel van het winnen met 201 stemmers is dat ik 200 mensen teleur moet stellen. Maar… Eén iemand heeft het ticket te pakken, kijk op onze website voor de uitslag! :cheer:
Zie het niet staan!!!
Vanuit Friesland felicitaties voor de winnaar!
Hemaal top dat je zo’n prijs hebt gewonnen.
(ben best wel een klein beetje jaloers
)
:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:
nou gefeliciteerd dan maar…tdokkum
Feliz cumpleaños Típica! Zelf heb ik eigenlijk nog nooit nagedacht over een verjaardag voor ons bedrijfje, ga ik ook maar eens een evenement van maken :cheer:
En was tdokkum blij met zijn/haar prijs?
Ik heb zelf maar een ticket gekocht, moet ik weer wat voor je meenemen?
Gaan we weer even gezellig eten!
De winnaar heeft nog niet gereageerd! Het moet niet veel gekker worden…
Wanneer kom je weer deze kant op Gallina? En gezellig eten lijkt me leuk, maar kom dan even langs Bariloche? ![]()
Echt waar niet? Nog niet gereageerd? Wat raar! Weet je wie het is?
Denk niet dat ik naar Bariloche kom helaas…
Moet ik niks meenemen voor je? Anders hoor ik dat wel via fb!
Vamos Gallina, ik heb het perfecte BA-gevoel al helemaal te pakken - nors voor je uitstaren met een kalebas mate in een overvolle metro bijvoorbeeld.
Niet gereageerd?! Hoe is dat nu mogelijk? Misschien gewoon een brief via de post?
Ik weet natuurlijk niet of tdokkum in Dokkum woont, maar ik woon niet ver van Dokkum af…
En als hij/zij niet komt opdagen wil ik die prijs ook wel in ontvangst nemen hoor.
Ik kom wel langs in Bariloche lol2
Ik weet voor 90% zeker wie de winnaar is (een oud-klant), maar helemaal zeker ben ik niet. Dus ik kan alleen via WereldWijzer een privé-bericht sturen en dat heb ik gedaan… Nog geen reactie
We wachten rustig af…
Gallina, als je een leuk handeltje wil, neem 10.000 dollar mee en verkoop ze op straat a 6 peso ![]()
Poedelprijs van ome Jack: midweekje in Bariloche
Geen probleem!
Wij komen die richting wel weer op.
Koffer is zo gepakt.
:vak01: