Ja en dan? Zit ik met 60.000 pesos! Dan kan ik als ik terugkom een topic openen als een ontwetende turista dat ik 60.000 pesos in de aanbieding heb omdat ik ze hier niet kan inwisselen lol2
Btw je hebt toch een mail adres van die winnaar? Wat als hij zich zo heeft aangemeld dat hij geen mail krijgt als er een bericht is, dat kan je toch ook zo instellen? Jammer hoor, er zijn hier nl. mensen(waaronder ik) die dat ticket zooo graag hadden willen winnen!
@Don A: Fijn dat je het zo naar je zin hebt, ik verwacht wel een uitgebreid verslag hè?
Verdraaid, inderdaad is daar niets meer van terechtgekomen! Ik ga de (vermoedelijke) winnaar nu direct per email vragen of het inderdaad zijn login op WereldWijzer is en dat hij in dat geval gewonnen heeft Beetje laat, maar dat maakt de pret vast niet minder! Uiteraard ga ik de winnaar wel verplichten een verslagje te plaatsen op Wereldwijzer!
Eindelijk is de winnaar gevonden. Als relatief bejaarde had ik het niet helemaal goed begrepen. Maar nu wel. Een retour naar Argentinie gewonnen. Geweldig!! Twee jaar geleden hebben we dankzij Jack en zijn Tipica een fantastische reis in zuidelijk Argentinie en Chili gemaakt. Nu denken we aan het midden en noorden van beide landen. Ongetwijfeld kan Jack ons helpen met het maken van een voortreffelijk reisplan. We berichten wel weer nadien.
Tom en Lean
Vorig jaar was ik de prijswinnaar. Retourtje Buenos Aires. We hebben nu met hulp van Tipica wederom een fantastische reis gemaakt. We begonnen in Santiago. Vervolgens Mendoza en daarna het noorden van Argentinie. Alles weer prima geregeld. Prima hotels.
Tom en Lean