Ik ben afgelopen maart 3 weken naar zuid afrika geweest.
In 1 woord het was fantastisch.
Ik ben nu bezig met een fotoboek maar kom een beetje vast te zitten want ik weer namelijk een paar namen niet meer van de bezienswaardigheden.
Ik heb 2 foto’s bijgevoegd en ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Het is in de buurt van Graskop /hazyview en de eerste foto was een klein riviertje dat naar beneden liep waar je kon rond banjeren.
Je moest hier wel iets van 10 rand voor betalen
De 2de foto is een uitzichtpunt (het is niet GOD’s window) Beneden kon je in het water een mooie rondvaarttocht maken.
Er waren ook grotten in de buurt en dit waren volgens mij de echogrotten, naast deze grotten lag een dinosaurus park voor kinderen.
Wie o wie weet wat de namen zijn.
Jullie zullen mij er enorm mee helpen.
Was in 1993 in de Eggogrotte maar kan mij niet herinneren dat er een dinosauruspark in de buurt was. Zuid-Afrika is sedertdien uiteraard fel geëvolueerd, ook op vlak van toerisme. Vermits één van de volgende reizen ook weer richting Kruger/Mpumalanga/Limpopo gepland is, ben ik dus uit nieuwsgierigheid gaan surfen en vraag mij af of het niet om de “Sudwala Caves” gaat. Ben er echter niet 100% zeker van. Benieuwd naar de reactie(s).
Op diezelfde website staat een foto die heel wat weg heeft van jouw linker foto en daarbij wordt inderdaad naar de “Mac-Mac Pools” verwezen.
De rechterfoto is genomen bij het uitzichtpunt van de 3 Rondavels, die liggen rechts van dit uitzicht op de Blyde River Canyon, jouw foto.
groetjes Marleen