G'day from Australia

Hi all

Wij, familie van vier (dochter 12 / zoon 9) wonen halverwege tussen Brisbane en de Gold Coast. Oorspronkelijk zijn mijn man en ik uit Nederland (Zuid-Holland) maar onze kids zijn geboren en getogen Aussies!

Een van DE beste vakanties was onze reis naar New Zealand een paar jaar geleden waar wij vijf weken rondgetrokken hebben met een huur auto en een tent(je). Op ons gemakkie hebben we het hele zuid eiland rondgereden, en wij moeten nu dus nog een keertje terug om uitgebreid het noord eiland te bezoeken. :slight_smile:

Wij komen uit NL, wonen in Australia maar zijn ook helemaal weg van Bali waar we sinds kort een vakantie appartement hebben, in Sanur!! :vak02: and last but not least…we gaan mid volgend jaar, na 9 jaar, eindelijk weer eens een keertje naar Nederland…spannend, zal er een hoop veranderd zijn?

Ik ga nu even op mijn gemak het de WereldWijzer site bekijken.

Take care
Syl

Hi Syl
WELKOM bij ons…of moet ik in het Engels schrijven?
De forum is immens groot en barstensvol met informaties over van alles en nog wat.
“Take a look” op je gemak en als je vragen hebt, we staan ter je beschikking !

Veel Succes !
Groetjes
Sopirla>>>

Thanks Sopirla!

Engels, Nederlands mag en kan allebei :slight_smile:

Moet inderdaad nog even wennen hier, verdwaal nog een beetje maar dat komt vanzelf goed. Heb ook even naar wat fotos gekeken op jouw site, schitterend zeg! super!

Anyway, thanks for the welcome!

Syl

The same to you…
Fijn dat je naar de foto’s bekijken hebt; op de “Roemenië Forum” heb je films ook…
Groetjes
Sopirla>>>