Onderhoud je contact vanuit Nederland met mensen in Australië?

Hoe sterk is jouw band met Australië? Onderhoud je contact vanuit Nederland met mensen in Australië?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Heb familie in Brisbane en Toowoomba.
Zo vlug de mogelijkheid zich voordoet, ga ik ze bezoeken en plak er natuurlijk een rondreis aan vast.

G’Day , ik heb familie in tweed head en in Kiama en dit is een goede reden om er regelmatig heen te gaan, met of zonder gezin, het voelt als thuiskomen, see ya, greetz Ozziejohn>>>

Wij hebben een zoon en vier kleinkinderen in Australie wonen.
Proberen ieder jaar een aantal weken daar naar toe te gaan.
Houden verder bijna dagelijks via skype contact

fam. in Oxley ( brisbane) en camperdown ( Melbourne ) in november gaan wij ze weer bezoeken.

We hebben zeer goede kennis(een krasse oudere dame van 79 jaar) wonen in het heerlijke plaatsje Mooloolaba aan de Sunshine Coast waar we 3 keer geweest zijn en eigenlijk bijna iedere maand schrijven, want ze heeft geen computer.

See yah,

Flyboy:wereld:>>>

Ik heb vrienden in Sydney en Melbourne. Het is mijn droom om ooit daar te kunnen wonen. Australië is mijn plek en ik weet niet waarom ik naar Nederland gekomen ben??? Nu ben ik aan het zoeken om nog meer contacten op te bouwen. Het is erg moeilijk dat je ergens bent/woont die je daar geen band geen gevoel heeft. :wereld:

We hebben geen family in Australia maar wel Australische vrienden en daar houden we contact mee. We komen zelfs af en toe bij elkaar op bezoek zowel in Australia als in Nederland.
Yeehaw

Door mijn familie in Australië ben ik van dat land gaan houden, ben er drie keer geweest naar mijn familie. Vele malen hebben wij dan ook contact, soms wel een paar keer in de week. Ze wonen al jaren in Australië in Nieuw Zuid Wales rond de steden Newcastle, Maitland,Raymond Tarrace en Clarence Town. Deze streek met Hunter Valley, Port Stephens, Gloucester (Barringtop) heb ik vele malen bezocht.
Vorig jaar waren enkele familieleden in Nederland tijdens de Tour de France in Rotterdam en dat was natuurlijk een groot feest.

ik heb familie in Melbourne,en vrienden in Queensland:vak02:
Jaap