Hey,
Ik , sportieve gay van 52 , zoek 1 of meerdere voor skivakantie ( delen appartement ) in Frankrijk. Liefst de laatste week van maart of week eerder , vliegen met Transavia ( low budget ) en vervolgens bustransfer naar bestemming. Wil echt low budget ( Les Deux Alpes / Briancon / Valloire / Isola 2000 ) Ben gek op skieen , maar vind het ook heerlijk om te genieten van de zon , uitgebreid lunchen , wijntje , zelf koken , sauna , wandelen. Ben vrolijk ,neem mezelf niet al te serieus , flexibel en voor veel te porren.
Partner skiet niet meer na 2 ernstige ski-ongelukken , maar ik kan vooral de sfeer en wintersport zon niet missen.
Wie heeft ( hebben ) ook zin in la douze France ???
Hallo Sjors,
Je ‘oproep’ sprak me wel aan. Ik ben gay en zelf ook 52. Heb wel heel lang niet geskied, maar wil het graag weer oppakken. Vroeger (in my twenties) circa 4 keer gedaan en kon het aardig. Moet dus wel de slag weer te pakken krijgen. Dus voorlopig even geen zwarte piste voor mij. Ik ben dus waarschijnlijk niet van jou niveau wat skieën betreft. Frankrijk (vliegen Transavia) is voor mij o.k. Ik ben één keer vroeger in les Arc2000 geweest (zo heette het geloof ik). Lunchen met wijntje, wandelen en sauna vind ik ook leuk. Ik neem aan dat je dat skigebied kent dat je noemt en dat het een mooi skigebied is. Ik neem mezelf ook niet al te serieus, maar kan wel serieus zijn. We zouden uiteraard elkaar een keer moeten ontmoeten om te kijken of het klikt. Als je geïntesseerd bent hoor ik het wel.
Hartelijke groet Marcel
Ik heb me hier net aangemeld en zie nu pas dat je oproep van 2012 is. Worden die niet verwijderd? Misschien wil je in 2014 ook nog.