Gay reisgenoot gezocht

Sportieve, jongensachtige man, begin vijftig, zoekt leuke reisgenoot voor juli/augustus

Hallo hallo… Het is hier geen datingsite!
Ik weet niet wat uw intenties zijn, maar u geeft zo weinig informatie over de reis, de bestemming, uw plan, en zoveel over uzelf dat het overkomt alsof u meer zoekt dan een reisgenoot.

Ik zou zeggen: Kom met meer informatie betreffende uw reisplannen, vertrek anders en ga naar een datingsite.

Wouter v. Kuijk.

Ik zou niet weten wat er mis is met deze oproep. Er staat gewoon dat een gay een reisgenoot zoekt. Voor dit soort oproepen moet je bij Wereldwijzer zijn. De een zal uitgebreid vertellen, een ander zal gewoon doel e.d. van de reis openlaten. Ik heb duidelijk gezegd wat ik wil: vakantie in de zomermaanden, samen met een homo. Het lijkt me, dat als iemand daar voor voelt, dat die dan met me in contact zal treden. Het zou wat anders zijn als ik allerlei lichamelijke kenmerken e.d. zou etaleren, favoriete bezigheden e.d. Meneer V. Kuijk zou zich dit moeten realiseren.

Beste,

Ik zeg niet dat het per difinitie fout is… in tegendeel. Wat ik probeer te zeggen is dat dit overkomt als een “contactadvertentie” vooral omdat er zo weinig gezegd wordt over uw reisplannen en dergelijke, maar des te meer over uzelf: Sportieve, jongensachtige man…

Als u beweert niets anders te bedoelen dan een reisgenoot voor de zomermaanden die dan homo moet zijn. Geen probleem hoor, ik zal u dan op uw woord geloven, niets op tegen! Ik zeg alleen dat mensen hierop afknappen omdat het niet zo overkomt.

Als u nou eens meer concrete informatie geeft over uw plannen betreffende de reis, waar, wanneer, en dergelijke dan zal deze advertentie een stuk “geloofwaardiger” overkomen, zonder dubbele bodem. Begrijpt u?

Als ik een advertentie zet, dan zet ik daar toch ook niet in: “Ik zoek een leuke hetero reisgenoot voor de zomermaanden.”? Net zo goed als dat je niet zegt: “Welkom allen op dit forum… ik ben de forumbeheerder en ik zal mij kort introduceren. Ik ben die en die, 37 jaar, hetero en ondernemend.”?

Dat geeft een vertekend beeld.
Ik wil voor alle duidelijkheid stellen dat ik helemaal niets tegen homo’s heb. Iedereen is vrij om te doen en laten wat hij of zij wil en dat betreft zeker je geaardheid. Ik twijfel dan ook niet aan uw bedoelingen ik vind alleen dat u de post anders hoort op te stellen.

Wouter v. Kuijk

Ik zeg niet dat het per difinitie fout is… in tegendeel
Hou dan ook je kop dicht…

Pffff tegen Wouter…!

Ik ben wel geïnteresseerd om mee op reis te gaan maar waar naartoe ?

Laat eens een bestemming weten

FransD

hoi lees mijn profiel eens

Hey hallo, ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een trektochtje door schotland met de moto ! Van rond 20 augustus vertrek ik en graag had ik iemand mee achter op de moto om gezellige momenten mee te beleven !

HOERA!!ik ook vanwaar ben je?? mijn eerste bericht op dit forum dus help me out:-) xxx

lijkt me geweldig…maar ik ben nieuw hier dus wat nu??

Hey , GeeMeel , dit bericht dateerd van vorige zomer . Niet getreurd ik ga nu terug op reis met de moto , dit maal naar Ierland ! Dus , er kan nu ook iemand mee ! Weg voor een weekje !

Ondertussen is mijn profiel wat aangepast

Heren, ik ben ook al-tijd in voor een leuke vakantie/stedentrip/weekendje weg!

Mijn aankomende planning, reeds geboekt en al:

• 18/8 weekendje Warschau
  • 31/8 weekendje Londen
  • 11/10 paar dagen Praag
  • 11/11 weekje Malediven met transit in Moskou!
  • 29/12 weekendje including oud&nieuw Barcelona

Mijn moto is: alles mag en niets moet, behalve genieten!
Voor mij is een vakantie, uitje: lekker eten, drinken, wandelen en verkennen.
Historie en cultuur in combinatie met vertier en plezier!

Wie gaat gezellig mee of plannen wij een andere trip?!

Stuur mij een privebericht en/of mail mij: nmw1981 apenstaartje hotmail punt com

Liefs en tot ziens! :wub:

hahaha:-))) ik ben zo lekker up to date niet waar:-)) pffff, sorry vriend. ik had me aangemeld en het blijkbaar niet zo goed gelezen. Was je vorig jaar dan met iemand van hier ? hoe was dat? als ik goed lees ga je met de motor toch?? wanneer ga je ?? ik geef je later mijn facebook kan je ff kijken, wel zo makkelijk scheelt heel veel getyp. mooie dag, txs voor je antwoord!

hee hoe is het?? wat klinkt dat gezellig, ik wil al langer naar Warschau!! Waar kom jij zelf vandaan? ik Amsterdam en ben hier nieuw dus moet nog ff uitvinden hoe het allemaal werkt hoor. motto sluit helemaal bij aan dus dat moet lukken.
groetjes mooie dag!!

To be clear: ik ben een hetero dame! :smiley: Met mij alles goed, ik kijk altijd uit naar m’n trips! Ik kom uit Rotterdam.

Dus GeeMeel en anderen: wil je op vakantie met een gezellige hetero lady: Hear! Hear!

XOXO

heel goed van je dan is dat allemaal maar duidelijk! Love it! Maar eh… kan iedereen dus onze conversatie zien?? zo had ik t niet begrepen hier…:-))

Hahaha, lekker mens! Men ziet idd onze conversatie… :smiley: Mail mij, beppen we verder:

XOXO

Gelieve geen persoonlijke gegevens te posten ,je kan best een priveberichtje sturen hier op wereldwijzer ! (als er iemand geïnteresseerd is )

Doe ik, mail je morgen! XX