Gastgezin Managua gezocht

Hoi!

Ik ga 3 maanden onderzoek doen in Nicaragua en zal in Managua verblijven. Nu zou ik graag een tijdje in een gastgezin willen verblijven. Weten jullie een website die alleen gastgezinnen aanbieden en niet in combinatie met vrijwilligerswerk of taal leren? Of heeft 1 van jullie contacten in Managua waar jullie misschien hebben gezeten?

Cindy

Hola Cindy,

Wat leuk dat je onderzoek gaat doen in Nicaragua! Wat is het voorn onderzoek en bij welk bedrijf?

Ik heb goede ervaring met On-Stage Latijns Amerika en zij kunnen ook alleen huisvesting regelen zonder vrijwilligerswerk of taalcursus. Zie hier de website: http://onstagelatijnsamerika.com/

Wel is het zo dat Managua relatief gezien een onveilige stad is. Bovenstaande organisatie en ook ik zullen je aanraden om in Masaya te gaan wonen (ongeveer 40 minuten met de bus van Managua). Dit is heel goed te doen met ov, alleen ligt het er wel aan waar je precies in Managua onderzoek gaat doen.

Gastgezinnen kan je niet via internet vinden, dit moet echt via een (lokale) organisatie, bijv. een lokale taalschool of organisaties zoals On-Stage Latijns Amerika.

Saludos,
Sole

Hola Sole,

Bedankt voor je bericht! Ik ga ze meteen een bericht sturen. We gaan onderzoek doen bij een organisatie die zich richten op kinderen met een beperking. Het hoofdkantoor bevindt zich in de wijk Bolonia, Managua. We hebben al vernomen dat het onveiliger is dan op andere plekken, maar aangezien we elke dag daar meoten zijn, gaat onze voorkeur wel naar de hoofdstad.
Bedankt voor je bericht!

Groetjes,
Cindy