Gastgezin gezocht?

Hallo!

Ik ben een Belgische studente en vertrek eind augustus waarschijnlijk richting Zuid-Afrika voor mijn Masterproef.
Enig opzoekwerk leert me dat je als student heel wat kamers kan huren maar mijn interesse gaat uit naar een verblijf bij een gastgezin (wegens goede ervaringen in mijn gastgezin in Senegal). Nu regelt mijn universiteit niets voor deze reis en ben ik ook niet aangesloten bij een organisatie en is het moeilijk voor mij om met gastgezinnen in contact te komen.

Vandaar deze vraag; kent iemand een mogelijk gastgezin in Zuid-Afrika? Liefst regio Johannesburg - Gauteng, maar andere regio’s mogen ook omdat mijn doelregio nog niet vaststaat. Echte luxe is niet nodig, ik ga naar Afrika om stage te lopen, niet om te bruinen :wink: Belangrijk is wel dat het een betrouwbaar gezin is dat open staat voor gevoelige onderwerpen aangezien ik mijn thesis maak rond (hetero vs homo) seksualiteit en ik het fijn zou vinden deze onderwerpen te kunnen bespreken met gezinsleden maar weet dat dit best gevoelig ligt en zeker niet overal geapprecieerd wordt.

Je zou mij alvast enorm kunnen helpen ermee, dikke merci!
Groetjes!

dit thema kan je best hier in ZA bespreken, je kan namelijk hier ook trouwen als homo. In de zwarte gemeenschap NIET gewadeerd hierover te praten. Maar ze zijn er wel.
Ook de erg Christelijke traditionele Afrikaners, kunnen hier moeilijk over doen.
have fun en zonnen in ZA, ik zou het niet aanraden teveel gevaarlijke Uv stralen (veel huidkanker) in de zomer, nu in de winter kan je makkelijk in de zon zitten.