gambia

ik zal mij eerst even voorstellen,
Frits jansen en ik woon in weesp,
ik ga graag met mijn vrouw i=op vakantie en wel zover mogelijk, zolang het nog kan, we zijn allebei met pensioen namelijk.

mijn vraag is.
waar kan ik zo goed mogelijk mijn euro, in de valuta van gambia, wisselen ,in de banken of zijn er ook betrouwbare cambio,s.
kan je alleen maar met cash geld betalen of ook met creditkaart en welke.

is Yaya bij jullie bekend om excursies te boeken, ik weet dat je niet moet doen bij reisorganisaties.

Hallo, zijn net een week terug uit Gambia,(10 de x), er zijn voldoende wissel kantoortjes in het senegambia gebied. Koersen ontlopen elkaar niet veel, ook in het senegambia hotel kreeg ik nog een goede koers!! Contant geld meenemen is een goede optie maar je kan tegenwoordig ook gewoon met je bankpas pinnen[emoji2][emoji2].

Hallo.Richard. Ik had gelezen dat ,als je met pin geld weghaalde ze een hoge transactie wegnemen. Is dat zo.
En hoe heb jij de excursies geboekt in Gambia.

Pinnen kost Idd extra geld, niet overal even duur trouwens… Wij zijn vogelaars en gaan vaak met een gids op pad en huren dan een taxi voor een hele of halve dag. Prijzen kan je overal onderhandelen, ook excursies kan je onderhandelen. Ga je met een reisorganisatie op excursie betaal je meer maar je hoeft zelf nergens achteraan!! Als je de tijd hebt en je vind het leuk, ga lekker zelf dingen uitzoeken en laat de lokale bevolking wat verdienen… kijk ook eens op de Gambia prikpagina van startpagina.nl