Normaal ben ik een beetje ’ tegen ’ het zoeken van een reispartner op het internet omdat dat toch een beetje raar is maar hoedanook is het erg handig. Dus bij deze ;
Op 23 juli zou ik heel erg graag met Kras naar Gambia en Senegal gaan. Een heel erg leuke rondreis en voor - lijkt mij - een zeer degelijke prijs. Het is een rondreis van 16 dagen en na de die dagen zou ik het vliegticket nog even uitstellen en nog twee weekjes vrijwilligerswerk gaan doen in Saint Louis , Senegal. Het vrijwilligerswerk zelf kost geen geld , enkel je vliegticket ( maar wij zijn er dan al ) en je eten. Bed , muskietennet en ontbijt is voorzien. Het zou heel erg fijn zijn moest ik hier iemand ( -en ) vinden om mee te gaan. Zoals bij vele hier kunnen de mensen uit mijn vriendenkring niet mee om financiële reden , geen vakantie hebbende redenen of geen zin in Afrika hebbende redenen…
ik wil supergraag mee.
Ik moet helaas wel 26 weer in Nederland zijn, want dan moet ik weer werken.
Mijn vraag: kan je wel die reis doen die op 9 juli vertrekt (ook bij Kras)?
Heel fijn dat je eventueel mee zou kunnen. Die reis van 9 juli is niet mogelijk. Dan ben ik nog elders op vakantie (: Dus de reis van 23 juli lukt niet voor je ?
Zeg even anders die andere vakantie af, haha. Nee grapje hoor.
Echt drama, zou eerst met een vriendin op vakantie gaan, zegt haar baas vorige week dat ze geen vrij meer krijgt.
Heb zelf ook al berichten op het forum gezet, maar niemand reageerd:(
Ik zie nu pas je mail met alle plannen, zijn deze al geregeld inmiddels ?
Ben je op de hoogte gebracht, dat deze periodes het hier heel zwaar is voor Europeanen, de temperatuur is dit jaar erg hoog, dag en nacht. het regenseizoen is begonnen, zware regen, waardoor de wegen niet te gebruiken zijn vaak en de Ramadan begint binnenkort hier. Dit heeft een sterk effect hier. Ik verblijf momenteel voor de tweede keer hier, dus wilde je dit melden, want de travelagenten melden dit misschien niet, de toeristen zijn dus ook vertrokken hier inmiddels. Beste tijd voor hier is na september tot april.