Gambia 2010!

Hallo!

Wie is er van plan om rond november/december 2010 richting Gambia te gaan? Ik zoek nog een reisgenootje (of meerdere)

Groetjes!

Hoi Annet,

Wat leuk dat je naar Gambia gaat. Ik ga waarschijnlijk voor die tijd weer naar Gambia en dan in het voorjaar weer. Wat ga je daar doen en heb je al verblijf? Ik ken wel iemand die je bijvoorbeeld de weg kan wijzen.

Gr. Marlies

Hallo Annet

Ook ik heb het plan om het najaar naar Gambia te gaan. Eigenlijk staat het plan in oktober, maar een maandje later kan ook wel.
Misschien gaat er een vriendin mee, maar dat is niet zeker.
Omdat ik toch wel erg graag ga en het vervelend vind om alleen te gaan kunnen we met meerdere reizen…zou voor mij prima zijn…
groetjes Vieke

Ik ga in november naar gambia, ben bezig n festival daar te organiseren.
Zal daar blijven tot na t festival (maart 2011).
Lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die daar ook zitten.:wereld:
Binnenkort komt de website in de lucht xamplforgambia.com
jullie kunnen me mailen op xampl@mail.com

mvg Misja(xampl)

1 like

Ga dit zeker in de gaten houden…cheer

Bedankt voor je snelle reactie, op dit festival wat 3 dagen zal duren zal elke hulp organisatie/ goed doel zich kunnen profileren, het festival zal zijn voor de mensen van gambia.
Ze bewust maken van alle mogelijkheden die r zijn …
niet alleen muziek maar alles omvattend./ kunst , cultuur , eten , duurzame energie , you name it.
mocht r nog iemand idee’n hebben of misschien wel mee willen werken aan dit prachtige concept mail me…
met vriendelijke groet Misja (xampl)

Het festival neemt steeds meer vorm aan en wil iedereen bedanken voor de reacties en de hulp die jullie aanbieden…
m.v.g. Misja Wielings

Xampl@mail.com:wereld:

The festival has been moved to 2011, i will be flying to gambia in may to present full bussiness plan… still looking for people who can assist me in a positive way>>>>>>>> misja

please mail to [EMAIL=“xampl@mail.com”]xampl@mail.com