Hallo,
Ik ben van plan om volgend jaar een jaar weg te gaan. Ik ga eerst 2 maanden naar Milwaukee, Wisconsin (Om daar bijn mijn familie te zitten). Daarna vertrek ik naar Auststralie voor een half jaar:zon02::zon02:… Daarna ga ik terug naar Amerika ik vlieg naar San Francisco, CA:zon02:. Ik ga dan weer naar Milwaukee met de auto (die koop ik daar). Ik blijf voor ongeveer 4 á 5 maanden nog in Amerika. Mijn vraag is… Is iemand van plan om ongeveer zo’n tijd naar Amerika te gaan om te gaan ‘backpacken’? Ik heb altijd het gevoel gehad dat Amerika niet echt een Backpack land is… Maar lijkt me leuk om met iemand hier over te praten.
Als je het idee hebt om naar Amerika te gaan voor langere tijd en dit prachtige land te bezichtigen laat dan even wat horen…
Groetjes,
David
Hey Hey
Ik ga volgend jaar April beginnen met mijn grote backpack avontuur
in Amerika.
Ik ga dan back-to-basic(met tentje enzo) door Alaska trekken!!
Mijn plan is een half jaar,maar als het kan en ik het volhoudt het liefst langer,kan ik mooi alle seizoen meemaken in Alaska…
Greetz Ro
Heren,
ik ben van plan om ergens maart/april 2010 richting canada te trekken, en tussendoor misschien amerika effe snel meepakken.
Hopelijk vind ik het ideale evenwicht tussen werken en reizen (dit het meeste uiteraard).
Houd me maar op de hoogte van jullie plannen en wieweet komen we elkaar ergens tegen
Hoi hoi
Ik ga ook een tijdje stoppen met werken,doe dit werk nu 10 jaar en heb Nederland nu ook wel weer een beetje gezien.
Ben op zoek naar avontuur en daar ga ik volgend jaar mee beginnen.
Leuk dat je ook die kant op trekt,ga je ook met een tentje enzo?
Greetz ro
hallo,
Gaaf om te horen!! mijn plan is wel om met een tentje te gaan reiznen… Leuk om te horen dat er meerdere mensen gaan!! Mijn plan is ook om in Mexico te gaan reizen! Jullie blijven in Canada en Alaska??
Groetjes
Mexico heb ik dit jaar in april - mei gedaan. Zeker naar Palenque gaan!!! als je graag wat info wenst laat je maar iets weten.
Er woont ook een mexicaanse vriedin van mij die een jaartje in ons dorp heeft gewoond dus…
wat de accomodatie betreft; tent, campervan, hostels, … als het maar lowbudget is
Alaska heb ik wel als hoofddoel,en als ik daarna nog geen zin heb om naar huis te gaan,wil ik maybe wel door naar zuid-amerika. En als me budget het natuurlijk toe laat!
En idd,zo lowbudget mogelijk en gewoon lekker de natuur in en nergens aan denken behalve waar je gaat slapen.:)))
Zeker de film “in to the wild” eens bekijken of het boek lezen. Of heb je misschien al gedaan. (verfilming door sean penn)
Gaat in elk geval over een 22 jarige kerel die alles, letterlijk alles achter zich laat en naar Alaska trekt. Is een waar gebeurt verhaal.
groetjes
Mie
Heb de film nu al 3 keer gezien en het boek heb ik ook gelezen. Zeker een mooi verhaal,maar ben wel van plan om het beter te gaan doen.