Gaan vissen in Mexico

Hallo!
Mijn vriend en ik zijn reeds 2 maal naar de Dominicaanse Republiek geweest. Heel leuk maar ik zou deze winter graag eens naar Mexico gaan. Ziet mijn vriend wel zitten maar het verlangen om te gaan vissen is o zo groot! In de Dominicaanse heeft hij ondertussen contacten gelegd en weet hij waar hij moet zijn om mee te gaan.
Hebben jullie reeds ervaring met vissen in Mexico?
Zo ja, zijn er goede adressen, contactpersonen, streken die er geschikter voor zijn, hotels die dicht bij vertrekplaatsen liggen?
Alle info is van harte welkom!
Alvast bedankt!

Groetjes,
Liesbet

Als je diepzeevissen bedoelt, dan is Mexico een uitstekende spot om te vissen. :nod:

In de heel Yucatan: Playa del Carmen, Cancun, Isla Mujeres en Cozumel wordt er gevist. Het ligt er een beetje aan in welke tijd je wilt reizen en welke vis je wilt vangen.
Ikzelf woon bijvoorbeeld op het eiland Cozumel en hier is het topseizoen van mei tot met september.
Dan kun je alles vangen wat je wilt, verder wordt er het hele jaar door gevist, maar die maanden zijn echt top en dan zijn ere overal de wedstrijden.

Hierbij een foto van onze dorado van vorig jaar bij de grootste viswedstrijd van Mexico.

Dag Karen,

Hartelijk bedankt voor je reactie!
Wij plannen een reis eind januari - begin februari.
Kwestie van in de winter onze batterijen met wat zon op te laden!
Heb je tips voor een vakantie met mogelijkheid tot vissen in deze periode?

Groetjes,
Liesbet