Misschien heb jij een familielid, een vriend of kennis die in Indonesië woont? Ga je dan, als je naar Indonesië op vakantie gaat, bij diegene langs of verblijf je bij diegene?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Misschien heb jij een familielid, een vriend of kennis die in Indonesië woont? Ga je dan, als je naar Indonesië op vakantie gaat, bij diegene langs of verblijf je bij diegene?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Als ik naar Indonesie ga, ga ik altijd langs op Bali om daar een aantal vrienden te bezoeken en het gastgezin waar ik woonde toen ik er Engelse les gaf.
Ik heb in Indonesie veel families,de eerste keer in 2010 dat wij daar waren,werden wij met de auto opgehaald door mijn 2 nichtjes
en verbleven wij een nachtje bj hen in huis, de volgende dag reden wij naar de Puncak,daar heerlijk sate’s,gebakken garnalen etc,etc.
gegeten,reden wij verder naar Bandung(mijn geboorteplaats).
In Bandung 5 nachten gebleven,mochten wij 5 nachten bij mijn Oom logeren,wij mochten niet in Hotel.Mijn nichtje had ons overal gereden en veel laten zien,maar wij mochten niets betalen.Dat waren dus 5 goedkope dagen voor ons.Daarom willen wij nu niet meer
bij Families blijven,omdat ze geen geld van ons willen aannemen.
Wij zoeken wel bekende vrienden op, maar blijven zelden of nooit daar overnachten. Wij hebben er een vaste verblijfplaats en ingeval we niet daar kunnen overnachten, zoeken we een homestay.