Hoi Willem,
Ik vatte het ook niet verkeerd op hoor…haha ik heb Nana net opgezocht…Grandmother?? ben ik wel wat jong voor lollol2
Hoi Willem,
Ik vatte het ook niet verkeerd op hoor…haha ik heb Nana net opgezocht…Grandmother?? ben ik wel wat jong voor lollol2
Ben ook zeer benieuwd naar Australie. Gisteren hebben we weer de nodige reisboeken doorgelezen, wordt een rondje west/zuid Australie van ongeveer 4000 km en kunnen eventueel wat afsnijden. De Australie TOPO mappen zijn geladen op de Garmin en op Android een leuke app WIKIcamps gevonden. Die app lijkt een aanrader, bevat veel campings / bezienswaardigheden / heeft een navigatie functie! Is graties 14 dagen te gebruiken, daarna iets van 3 euro om te kopen. Denk dat het veel lijkt op de HEMA campingguide.
Wij gaan in april 4 weken! Van perth naar Darwin met de nodige parken onderweg!! Aftellen is begonnen!!
Na 4 jaar mag ik weer! Over twee weken vertrek voor een trip van 4 maanden. Eerst 2 maanden naar Midden-Amerika en dan door naar mijn meest favoriete vakantieland. Een bezoek aan Tasmanië, met de Indian Pacific van Sydney naar Perth en ter afsluiting mijn ultieme tour: de Canning Stock route en de Gunbarrell Highway in Western Australia. Drie weken toeren met een 4x4 en slapen in een swag onder de mooiste sterrenhemel die er is. Mijn 6e bezoek aan Down Under en ik hoop dat er nog veel meer komen…
:AUSTRALIA
Canning Stockroute, Gunbarrel Highway… Stinkend jaloers? Tuurlijk niet.
Wij gaan van juli tot december 5 maanden met ons gezin in een camper toeren van Cairns naar Brisbane, mogelijk een paar weken Top End en dan van Adelaide naar Melbourne, op Tasmanië en in Nieuw-Zeeland, beide eilanden. Al jaren een droom om dit te doen, het komt nu steeds dichterbij! Spannend! Iemand nog tips? We reizen met 2 meiden van 4 en 7 jaar.
wij ,mijn zus en ik gaan eind mei tot okt naar australie.
Hebben een reis bij askja geboekt.
Wij gaan van 25 september t/m 7 november vanaf Cairns naar Sydney per camper.
20 augustus! Vliegen naar Cairns met een WH-visum!