Ga jij in 2012 vrijwilligerswerk doen in het buitenland?

Het nieuwe jaar is weer begonnen! Ga jij in 2012 vrijwilligerswerk doen in het buitenland?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ik vertrek op 27 januari naar Thailand. Uiteindelijke doel is Koh Tao :wink: Ben in 2011 voor het eerst naar dit schitterende eiland gegaan (6 weken) en ben toen in contact gekomen met Animal Clinic Koh Tao. Dit jaar voor de tweede keer helpen met het schoonmaken van de hokken en andere klusjes. Twee dagdelen per week iets doen voor de dieren die het hier niet gemakkelijk hebben. Vooral honden en katten hebben het zwaar. Nog 19 dagen tot vertrek! :dag:

Veel succes en plezier Henk!

Ik denk dit jaar weer naar Laos te gaan en daar wil ik me dan o.a. weer in gaan zetten om samen met de mensen daar te kijken naar verbeteringen. De projecten zijn er al.

Heey

Op dit moment verblijf ik op curacao en ik ga hier vanaf a.s. donderdag
2 maanden vrijwilligerwerk doen bij de dierenbescherming hier!

Daarna zal ik 2 maanden naar bali gaan en hier ga ik vrijwilligerswerk doen
bij een weeshuis en een bibliotheek.

Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten om te beginnen!

groetjes
martine

1 like

Ja ik vertrek 25 januari voor 4 weken naar Ghana, niet zozeer voor het echte vrijwilligerswerk, maar om te kijken of het met mijn projectengoed gaat.
Ik ben betrokken bij een ziekenhuis en een school in Tamale Ghana, waar ik al weer 12 jaar voor zorg dat er geld naar toe gaat. Het vrijwilligers werk wat ik daar doe is oa de school helpen en met verschillende kinderen een dagje zwemmen, dat is een waar feest.
Ik heb er zin in te gaan, het voelt als thuis komen.
En voor de mensen die naar Ghana gaan, laat het maar gewoon over je heen komen en probeer ook te genieten het is het waard. En voor iedereen die als vrijwilliger op pad gaat, een goede reis en pas goed op je zelf.

Groeten Awaafo.