Ga jij in 2011 naar Australië?

Een nieuw jaar met nieuwe reisplannen! Ga jij dit jaar naar Australië?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ja ik ga als het goed is in 2011 naar Australie voor 5,6 maanden rond september/oktober zo gaaaaaaaaf:D
Lijkt me fantastisch mooi land, vriendelijke omgeving en zoveel vrijheid!!
Heerlijk

gr.Remco

JAZEKER!!!

>>> 25 mei aankomst in Cairns… dan 2 maanden oostkust…tot aan Adelaide en dan 1 week de outback in tot Alice Springs… vervolgens The Ghan naar Darwin en dan 2 maanden de westkust…
ohja en dan nog een maand Nieuw-Zeeland…

ROAD TRIPPPPPP!!!

Nee, maar de USA is een mooi alternatief :wink:

:vak02:Na 9x OZ gaan we toch eind febr naar Nieuw Zeeland. Maar mijn wederhelft heeft de route voor 2012 door OZ al zo’n beetje klaar!! Ja de liefde gaat niet over.

Yess 14 juni vertrek ik naar Australië voor een super reis, om 19 december weer terug te komen!!

Ja eerst naar NZ en dan 8 december naar Aus.

Yes. Van 27 april tot 25 juni :cheer:

Ja, ik ga 26 jan. naar Australie, pik de camper op in Brisbane en kom 26 maart weer terug vanuit Mellbourne.

JA! Kom er 23 april aan en zal er dan minimaal een jaar blijven met een WHV!

Natuurlijk ga jij in 2011 het avontuur opzoeken in Australië! Wat houd je nog tegen?

Voor onze Backpacken Groepsreizen zijn nu alle data voor 2011 bekend, dus kijk snel op onze webste of de datum van jouw voorkeur er ook tussen staat!

Mocht je verder nog vragen hebben over Backpacken in Australië, neem dan gerust contact met ons op! [EMAIL=“backpacken@travelactive.nl”]backpacken@travelactive.nl of 0478-551900.

Groetjes en veel plezier met de reisvoorbereidingen!

Aniek Fleuren
Backpacken Team

Travel Active
www.travelactive.nl

Helaas het geld op!!!

2015 staat echter wel in de planning voor een 8 weekse trip!

Greetz,

Flyboy>>>:wereld:

Nee, in 2010 heb ik 6 weken rondgetrokken. Moet eerst maar weer een tijdje gaan sparen!:dag:

We gaan dit jaar voor het eerst naar australie.
Dit komt omdat mijn zoon en schoondochter sinds een jaar in Singapore wonen.
We gaan eerst bij hun op bezoek en van daar uit 3 weken door austalie trekken vermoedelijk met een campertje.
Hoe dat werkt nog geen idee maar we zijn via internet aan het kijken wat er mogelijk is
We starten in Sidney en de rest moet nog ingevuld worden.:wereld:
Dus tips zijn van harte welkom

Dirk,

• Visum en ticket regelen ( arke.nl regelt dat voor je als je het ticket bij hen koopt, wel zo makkelijk)
  • reisverzekering aanpassen als deze nog niet werelddekkend is.
  • creditcard aanvragen
  • camper boeken ( via dit forum kan je wel uitzoeken welk bedrijf bij je past)
  • Lonely Planet kopen

En gaan!!! Veel plezier!

Misschien dat je het meeste al geregeld hebt maar dat kon ik niet uit je bericht opmaken.

1 like

Ja, 1 maart eerst naar Nieuw Zeeland en dan 19 maart naar Sydney tot half april. Tussendoor ook nog een midweekje naar Cairns.

Ruud.

Ja hoor, van begin oktober 2011 tot einde maart 2012. Iemand suggesties voor route?

Eerst Nieuw Zeeland, dan 2 maand Australie en dan Indonesie en Maleisie !!
Ik zal een half jaartje onderweg zijn :slight_smile:

ja in maart zijn we weg .
heel goedkope tickets gevonden via Etihad airways 620€ voor een retour op Sydney.
Camper gehuurd and away we go
>>>

1 like

Helaas, nee, moet bezuinigen… maybe later…:crybaby: