Ga jij eind juli / begin augustus mee naar Karinthië (1 a 2 weken) Corsica of een andere leuke bestemming?

Hoi,

Ik ben sinds begin vorig jaar weer vrijgezel, heb genoeg vrienden maar die zijn veelal met een gezin waar ze mee op vakantie gaan. Heb al veel van de wereld gezien (Azië, Zuid Amerika, Europa).

Ik sta voor veel landen open, maar ik ben vooral benieuwd naar Karinthië en Corsica. Mijn idee is nu om vrijdag 29 juli weg te rijden (leaseauto, dus brandstof nagenoeg gratis)en ergens in zuid Duitsland te overnachten en de volgende dag door te rijden naar Velden aan de Wörtersee in Karinthië voor een weekje (of misschien wel 2)

Ben jij ergens tussen de 30 en 45 (man of vrouw) en heb jij zin om mee te gaan om samen erop uit te trekken (zwemmen, wandelen, uit eten, etc)
Als je een ander leuk idee of bestemming hebt voor die periode (+ of – een paar dagen rond die datum is ook bespreekbaar) dan hoor ik graag van je.

Niek

Hallo Niek, klinkt allemaal leuk! Is 2 weken later ook een optie voor je?

Dat wordt wat lastig, maar niet onbespreekbaar. Een week eerder is makkelijker bespreekbaar, maar daar heb jij niks aan natuurlijk :slight_smile:

Stuur me anders even een prive bericht…

Hallo Niek,

Ben je al voorzien? Ik heb vakantie vanaf zaterdag 9 juli tot en met zondag 31 juli.

Zelf denk ik aan een rondreis (met openbaar vervoer en/of binnenlandse vluchten) Turkije. Zou dat een optie voor jou kunnen zijn? De route die ik globaal in gedachten heb is Amsterdam, Istanbul, Bursa, Canakkale/Troje, Bergama, Izmir, Selcuk/Ephesus/Efeze, Pamukkale, Antalya, Konya, Goreme, Ankara, Amsterdam.

Groet Glenn

Hi Glenn, dank voor je reactie. Heb van de week iemand ontmoet die dezelfde periode vakantie heeft als ik. We hebben een afspraak gehad en er was gelijk een klik. Na een paar dagen heen en weer mailen hebben we vandaag 9 dagen Tenerife geboekt. Ben dus helaas voor jou inmiddels voorzien.

Jouw idee klinkt overigens ook erg leuk, hoop dat je iemand vind die mee kan / wil.

Niek