Hallo allemaal!
Over 3 weken ben ik op Bali en vroeg mij af of daar ergens full moon parties zijn.
Groetjes Inesse
Hallo allemaal!
Over 3 weken ben ik op Bali en vroeg mij af of daar ergens full moon parties zijn.
Groetjes Inesse
Alle Balinezen zijn trouw aan de maankalander. Rondom volle maan (purnama) hebben zij speciale tempelceremonies. Zij brengen dan offers, en bidden. Dit is overigens gewoon overdag.
Maar dat bedoel je vast niet ![]()
Full moon parties als op de Thaise eilanden zijn er niet op Bali. Maakt niet uit, er zijn genoeg plekken waar je goed uit kan gaan. Om te dansen kun je het beste naar het zuiden van Bali gaan. Op jl. Legian in Kuta zijn veel bekende clubs. Of double6 tussen Kuta en Legian.
Laatste, nog niet door mij persoonlijk gecheckt, info over double six club is dat deze club deze maand sluit, of reeds gesloten is>> er zouden appartementen en hotel worden gevestigd op die plek.
Kan best kloppen dat verhaal: op de site van de bijbehorende bungy jump exploitanten staat ook dat per 25 april zij weg zijn. Ook is de officiele website van 66 niet meer online…
Genoeg andere plekken om uit te gaan.
Het bestaat al sinds februari niet meer alles is gesloopt en zijn druk aan het heien voor de bouw van nog meer hotels etc