Freedom In Reis Door Europa.

Het Idee
Ik ben inmiddels weer 2 jaar niet op vakantie geweest (buiten Nederland althans :D). Dit jaar wilde ik het er dus eens van nemen. Maar ja, alleen is ook maar alleen! Dus heb ik wat berichtjes gepost op het internet. Kreeg een aantal reacties en heb ook een paar mensen ontmoet. Meestal hele leuke contacten… maar toch blijft in je achterhoofd van “4 weken”, en wat als het nu na 1,5 week niet goed gaat samen, is dan de vakantie verknalt? Dus ik ben eens op “jacht” gegaan naar gezellige gozers en leuke meiden, om in een soort groep door Europa te gaan trekken.

Geen hotels, geen boekingen!
Misschien DAT wat deze vakantie zo bijzonder moet gaan maken, is dat er niet van te voren gepland gaat worden waar we allemaal heen willen. In principe stappen we in de auto, gaan we naar het station, het vliegveld of de haven (lees: “vervoer”) en pas daar beslissen we waar we op dat moment nou eigenlijk heen willen gaan. Neem als voorbeeld Praag en omstreken. Als we er aankomen kunnen we op zoek naar een camping die nog plek zou hebben voor wat tentjes, zetten die in een leuke cirkel met een kampvuurtje in het midden voor de avonden. Daarna kunnen we de stad in duiken, de natuur in, cultuur snuiven (coke valt niet onder cultuur :D), klimmen, duiken, aan het strand liggen enz enz. We blijven op 1 plek van 1 dag tot enkele dagen. Vervolgens beslissen we wat we dan leuk vinden om te bekijken (Moskou, Stranden in Italie, de Zwitserse Alpen, etc.) en in het geval van OV HOE we er heen gaan (treinen, bussen, vliegen, varen). Als we verschillen van mening wordt er gewoon gestemd of zo en wie weet kunnen we wel het wel allebei doen?

Ik wil mee!
Lijkt dit idee je wat, wil je wat meer weten enzzzz… Mail mij dan op chris@hid.nl. Je kan ook alvast een kijkje nemen op www.hid.nl/europe2004 daar staat wat meer info.

Groetjes

Chris

p.s. Let’s say voor leeftijd 18 - 25 jaar?

Niemand? :frowning:

Ik heb inmiddels ook een klein forum op de site gezet, zodat we makkelijker kunnen praten als je geintereseerd bent. Via andere “kanalen” hebben al een aantal mensen gereageerd, en we zijn nu in ieder geval met zijn 3en. Wij kennen elkaar ook niet, dus je komt niet in een groepje van bekenden of zo. Wordt gewoon gezellie! :slight_smile:

Er staat ook een meeting in de planning (voorlopig 24 april)… dus lijkt het je wat, kan je het altijd even aankijken :wink:

Mocht er iets fout gaan met aanmelden op het forum… dat kan, ik heb het zelf gemaakt, dus er zullen vast wel fouten in zitten :wink: Stuur in dat geval even een e-mailtje naar chris@hid.nl.

Lijkt me erg leuk om het groepje wat uit te breidden! Maximaal denk ik aan 10 personen.

Groetjes!

Chris