Ik ga als au pair naar Frankrijk, regio Parijs. Ik spreek aardig Frans maar het is niet meer wat het geweest is (heb er een tijdje gewoond), en ik wil het graag verbeteren.
Weet er iemand taalles in de regio Parijs (liefst in de buurt van St Germain en Laye), met de prijs en het aantal lessen per week e.d. erbij? Ik heb al genoeg Gegoogled maar er zijn er ontzettend veel en er staan bijna nooit prijzen bij, dus ik probeer het even zo…
Hoi Lisa, mocht je iets te weten komen, dan hoor ik het ook graag! Woon momenteel in Parijs, mn Frans is niet al te best en ben net als jij op zoek. Hoe is alles in Oosterhout, daar heb ik 26 jaar gewoond!
Ik heb wel een ideetje voor je. Je kunt in Parijs zelf voor 2 weken les volgen, met 20 lessen per week en dat zou je €447 kosten. Je krijgt dan les in een klas met andere studenten en dr worden ook nog leuke activiteiten georganiseerd zodat je jezelf een beetje kan vermaken. En je hebt geen accommodatie nodig zo te horen dus dat scheelt!
Ik woon momenteel in St Germain en Laye als au-pair, en alle au-pairs gaan naar La Clef in St Germain centre. Je kan verschillende niveaus doen, leert heel veel internationale au-pairs kennen, de leraren zijn heel aardig en er worden ook heel veel dingen georganiseerd op het gebied van muziek, theater, kunst, sport etc.
Echt een aanrader!