Franse Camping

Heej luitjes!

Het lijkt mij onwijs gaaf om op een camping in Frankrijk te gaan werken, omdat de franse taal én cultuur mij erg aanspreekt! Het hoeft voor mij niet per sé een gigantisch grote camping te zijn, maar er moet wel een gezellige ambiance hangen!
Ik ben 18 jaar oud, en volg al enkele jaren Frans op school (vwo).
Kan iemand mij misschien helpen met het vinden van een leuke camping in Frankrijk? Alvast bedankt!

Fijne kerstdagen allemaal!

greetz,

Lucia

probeer eurocamp of vacansoleil… Dat zijn organisaties die tenten en stacaravans verhuren op de wat betere/grotere campings. Zij zoeken nog mensen voor in de zomermaanden

Hey Lucia,

Vorig jaar ben ik op een camping gaan werken in het zuiden van frankrijk. Een echte aanrader voor iedereen! Ik heb nooit via een organisatie een camping gezocht. Ik heb gewoon de site ACSI Eurocampings - Vind uw ideale camping in Europa! geopend en een streek in Frankrijk aangeklikt dat me het meeste aansprak. Zo heb ik vele campings gemaild en heb ik uiteindelijk een camping gevonden. Je moet er wel vroeg mee beginnen dan.

Ik heb zo’n 100mails verstuurd en 3 positieve antwoorden gekregen. Het best kan je een Curiculum Vitea versturen via mail en je motivatie waarom je graag op een camping zou willen werken.

Veel succes met je zoektocht.
Anurika B)

Hai Lucia,

Probeer het eens bij Double-A, daar heb ik zelf ook voor gewerkt twee jaar geleden. Dat is me toen heel goed bevallen! Ik vond het best een prettig idee dat er een organisatie achter me stond. Maar goed dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.

Misschien komen we elkaar nog wel tegen, want ik zit er sterk aan te denken om dit jaar weer te gaan.

Groetjes Suzan

Lucia,

Wij nemen ook dit jaar weer seizoensmedewerkers voor onze camping in Zuid Frankrijk (Aude) aan. Klein, maar heel gezellig en onze gasten zijn voornamelijk Nederlands, Engels en Belgisch.

Daarnaast hebben wij werk in ons regionaal bekend staand restaurant, bij de beach bar en het zwembad.

Kijk eens op www.etoiledoc.com De foto’s zijn wat verouderd: het is nog veel mooier geworden.

Lisa en Franklin
www.etoiledoc.com