Fotoshoot in Bali?

Hey,

Ik en mijn vriend gaan van 7 juli tot 21 juli naar Bali.
Graag hadden we daar ook enkele proffesionele fotos gehad van ons beide.

Vandaar mijn vraag: Kan je in Bali fotoshoots doen? Waar in Bali? Wat in hier ongeveer de prijs voor? Moet je op voorhand reserveren?

alvast bedankt!
grtz Fniiej x

In Bali zijn veel winkels die ‘professionele’ foto’s kunnen maken. De kwaliteit en de stijl is echter niet te vergelijken met de eisen die in NL gesteld worden.

Vraag hoe dan ook de ruwe data van je foto’s. Ik heb wel eens foto’s laten maken (pasfoto’s) die an sich best mooi waren, maar heel lelijk bewerkt werden. Blank zijn is daar een schoonheidsideaal, maar ik sta liever niet lijkbleek op een foto. (Mijn huis is meerdere tinten lichter gemaakt!)

Hangt er sterk van af wat je wilt:
In de studio of op lokatie (en zo ja, waar) met mogelijk extra belichting o.i.d.
Met visagie of zonder
Met speciale kleding of zonder
Fotos gemaakt door een ervaren fotograaf of door een die nog in opleiding is.
etc., etc.

Er zijn veel fotozaken / studios te vinden in (met name) het zuiden van Bali die e.e.a. kunnen verzorgen, wat je maar wilt. Even een paar binnenlopen, vertellen wat je wilt / vragen wat er kan en je hebt zo een idee over de kosten van e.e.a.

dankje voor je berichtje.

Ik zou gewoon een fotoshoot willen op locatie (aan één van de mooie stranden, en/of rijstvelden), visagie doe ik zelf wel (ben kapster/visagiste van beroep), en kleding daar zorgen we ook wel zelf voor. En iemand proffesioneel of in opleiding ghoh als de fotos maar in orde zijn.

dan zal ik daar eens gaan rondsnuffelen als ik in bali ben.

(probeer nu alles op voorhand op te zoeken van uitstapjes,… maar over fotoshoots, fotograven, studios,… kon ik helaas niets vinden op het internet.)

Alvast bedankt!
x